Jézus az egyetlen Isten fia?
a DaveKérdés nőttem fel, azt hiszik, hogy Jézus volt az egyetlen Isten fia. A hitben hiszel másképp?

Rövid válasz: Igen és nem
A hosszabb válasz: Azt hihetnénk, hogy ez a kérdés lenne egyértelmű választ, de kiderül, hogy nem. Egész ökumenikus tanácsok hívtak össze, hogy foglalkozzon közötti kapcsolat Jézus és az Atya. Ez egy kérdés ragacsos, és ez az oka:
A Biblia kifejezést használja a "Egyszülött" négyszer utalás Jézus (a Mormon könyve és más szentírások LDS tack egy óriási, 40 több). Tehát úgy tűnik, elég egyértelmű, ő legyen az egyetlen. Ugyanakkor azonban sok más szentírásokat, amelyek alapján úgy tűnik, több Isten gyermekei-azaz nekünk. Ezek a szentírást olvassa el az emberi faj sem, hogy Isten gyermekei már ( Apostolok cselekedetei 17:29 : "Mivelhogy, mint mi, akkor az utódok az Isten ..."), vagy amelynek a lehetősége, hogy Isten gyermekei ( János 1:12 : "Akik pedig befogadták, azokat ő adta hatalom lesz az Isten fiai"). Továbbá, néha utal Jézus az Atyához, csak mint "az Atya" ( Lk 2:49 ), és néha a "Atyátok" ( Mt 05:48 ), és néha mindkét ( Jn 20:17 ).
Tehát melyik az? Jézus az egyetlen fia, az Isten, vagy mindannyian fiai és leányai az Isten? És ha nem vagyunk most, lehetséges számunkra, hogy annyira?
Nem állítom, hogy megértsék, hogy a legtöbb keresztény választ ezekre a kérdésekre, különösen, mivel a korai hitvallás tűnhet, hogy mi pontosan a kapcsolatát az Atya és a Fiú. Szerencsére csak azt szeretné tudni, mi mormonok hisznek, és ez az, ehhez képest elég egyértelmű.
1. Mindannyian (beleértve Jézus) Isten gyermekei, mert az Atya Isten a lelkünk.
Annak felvetése, hogy Jézus mindig és mindig volt az egyetlen fia, Isten figyelmen kívül hagyni egy csomó szentírás a Bibliában. Bizonyos értelemben mindannyian Isten gyermekei. Isten az Atya a lelkünk. Ezért Pál hív mindannyiunkat: "Isten az utódok." Van, hogy a darab isteni bennünk. Jézus különleges, mert ő volt, mint a Zsidókhoz írt levél szerzője nevezi őt, "a Firstbegotten . "Ugyanez a szerző hívja egyházát az" egyház az Elsőszülött . "Csak a szavak használatát és az Elsőszülött Firstbegotten jelenti azt, hogy vannak mások is. Nem csak, hogy mindnyájan az Isten és Jézus volt a világ előtt. (Lásd a hozzászólás a pre-halandó ember élete egy jobb magyarázatot). Röviden: mindannyian Isten gyermekei, hanem Jézus az első.

2. Jézus az egyszülött az Atya a testben.
Ha mindannyian Isten gyermekei, miért van az írások annyira ragaszkodik ahhoz, hogy ő az "Egyszülött Fiú"? Ahhoz, hogy valaki nemzeni nemzeni őket. Mindenki a földön született már nemzett egy földi, halandó atyja. Vagyis mindenki, de Jézus. Jézus született, hogy szűz. Édesapja az Isten. Nem mintha tudni a részleteket, hogy minden, de Jézus az egyetlen, akire ez igaz, és ezért nevezi őt az Egyszülött.
3. Mi lesz a fiai és leányai Istent más értelemben elfogadjuk az evangéliumot.
Ha már mindannyian Isten gyermekei, mi ez az egész bibliai beszédtéma lett Isten gyermekeinek? Kiderült, hogy néha az üdvösség beszélnek, mint inkább a fia / lánya az Isten, vagy Krisztus. Amikor Jézus eljött a földre, és engesztelést hozott bűneinkért, ő nyitotta meg az utat menteni. Ő adott nekünk erőt, hogy legyen az Isten fiai, mint John mondta. Talán zavaró, hogy ez így leírni, de hé, ez nem az én ötletem. Különben is, ez egy jó módja annak, hogy leírja a spirituális változás, hogy akkor történik, amikor elfogadjuk Jézus Krisztust. Azt hiszem, a Mormon könyve Benjámin király úgy írta le a legjobban az ő népének, aki éppen elfogadta Jézus Krisztust a szövetséget, hogy kövessük Őt:
"És most, mert a szövetségnek, melyet ti lesztek tette hívják a gyerekeket a Krisztus, az ő fiait és leányait, mert íme, ezen a napon õ egyszülött meg lelkileg, mert azt mondjátok, hogy szívetek megváltozott a hit nevét, ezért vagytok tőle született és vált fiait és leányait. "( Móziás 05:07 )
Tehát azt látjuk, hogy ha csak egy bizonyos értelemben, amelyben egy személy lehet Isten gyermeke, a Biblia maradna egyértelmű a kérdés. De ha utalunk a különböző kapcsolatok, kapunk egy koherens képet a kapcsolatunkat Istennel, az Atyával és Jézus Krisztussal. Bizonyos értelemben mindenki Isten gyermeke, csak más értelemben Jézus, és egy harmadik értelemben indulunk ki nem gyerekek, majd a lehetőséget, hogy Isten gyermekeivé legyenek.
Egy fontos lábjegyzet: Ne mormonok hisznek Jézus és a Sátán a testvérek?
Az egyik megdöbbentő dolgokat fogsz hallani arról, hogy az Utolsó Napok Szentjei hisszük, hogy Jézus és a Sátán testvérek. Most, hogy felvázolta a kapcsolatainkat Istennel, tudjuk kezelni, hogy a követelést a megfelelő kontextusban. Igaz, hogy ők testvérek az első értelemben, hogy a fent leírt, de mondván, hogy ki ebben az összefüggésben szándékosan félrevezető, mert szinte mindenki gondolkodik a második értelemben. Amikor jön az álláspontot, hogy Jézus az egyetlen Isten fia, amivel Sátán ott vele, nem csak úgy tűnik, mint egy kirívó ellentmondást az "Egyszülött" írásokat, hanem kifejezetten úgy tűnik, mintha nem tartják őket elég egyenlő . Ez nem is lehetne távolabb az igazságtól. Jézus Krisztus, a legnagyobb is, aki megszemélyesíti a jóság és a kegyelem és a Sátánnak, a hazugság atyja, aki fellázadt Isten ellen, és vetteték a mennyből, nem egyenlő. Ők testvérek abban az értelemben, hogy mindannyian testvérek, lelki utódai ugyanazon Atya. Eltekintve attól, hogy ők nem is lehetne más.











































Nagyszerű cikk, Dave. Nagyon élvezem a stílusát.
Brigham Young próbálta megmagyarázni ezt a dolgot nagyon, 20 - 30 év. Az emberek nem bizonyult készen rá, így végül visszavonták, és felhígult a szinten tudnak kezelni.
Úgy hívják az Adam-Isten tanait.
Csak mondasz ......
Bruce,
Az Adam-Isten elmélet egy kicsit más, mint a követelés 1 Dave már foglalkozott itt. Arra hívlak benneteket, hogy egy közelebbi pillantást, amit Brigham mondott ellátogat a FAIR Wiki .
Dave,
Talán a harmadik példa (ezáltal Isten gyermekei és Krisztus) van több értelme egy bizonyos ősi kulturális kontextusban, mint a 21. századi Amerikában. Itt egy analógia a Mormon könyve:
Ezek az emberek elutasították gonosz biológiai apák és úgy döntött, hogy legyen "gyerekek" Nefi. Ugyanebben az értelemben, amikor mi megkereszteltek vesszük Krisztus nevét ránk, és választhat, hogy legyen az Ő gyermekei.
Thad,
Azt hiszem, igazad van, és szeretem a példa.
Hasonlóképpen zsidók mindig is gondolt magukat Ábrahám gyermekei, mert a szövetségnek, hogy Isten vele. Ők mindig hív Ábrahám apjuk. Szóval egyetértek, hogy a fogalom a gyermekkor és az apaság a harmadik értelemben nem tűnik annyira zavaró számukra.
Könyörgöm, hogy különböznek. Jézus nem volt az egyszülött Isten fia! ha valaki elolvassa az ószövetségi Biblia azt állítja, (Jacob) volt Isten Fia volt, így - (Salamon)-És monda Isten Dávidnak - iam elégedettek veled David te vagy az én Egyszülött Fiú, és én vagyok az apád. Jacob-te fiam ebből a naptól fogva a neved lesz Izraelben. és trónom ott lesz. AZ ISTEN FIA csak egy címet. SZEMÉLY NEM Devine. Jézus nem volt többé olyan Isten, mint bármely más Isten gyermeke vagyunk mindnyájan Isten fiai! A vallás nem más, mint azt leigázni az emberi tömeget agymosás, félelem és büntetés. az csak egy pénzcsináló kegyes csalás.
Kedves Paul,
Köszönöm a véleményeket kifejező, de határozottan állítják, hogy Jézus Krisztus volt, és az egyetlen személy, akinek biológiai Atya Isten az Atya. Ami a vallást illeti, azt hiszem, akkor csak meg kell várni, és látni, de látom nem árt hisz a magasabb energia-és legfelsőbb lény, különösen, ha ez elősegíti a hit tekintetében egymást, és jót tesz a világon.
Mindenki, babtist vagyok, és én csak azt szeretném tudni, egy dolog. Van Mormon azt hiszik, hogy Jézus az Isten Fia?
Paul,
Ha elolvasod a fenti cikket (a # 1), azt találjuk, hogy egyetértek veled, hogy Jacob, Salamon, Dávid mind Isten fiai. Valóban, egyetértünk azzal, hogy, mint mondta, "mi mindannyian Isten fiai." Mint mondta Ben, bár azt nem állítják, hogy Jézus különleges, hogy ő az Egyszülött Isten Fia a testben.
Jasmine,
Igen. Mormon azt hiszik, hogy Jézus az Isten fia.
Még egy dolgot szeretnék tisztázni. Néha Zsoltárok 02:07 használják azt mutatják, hogy egy másik Dávid Fia az Isten. Bár kétségkívül ez egy zavaros vers, a "nemző" benne utal Jézus Krisztus nem Dávid.
Még a Yahoo Answers már foglalkozott ez az egy, kattintson ide , hogy mit kell mondani az ügyről.
Nagy cikket! Én mindig szívesen jön ide, és hallás mások hitét és tanúvallomásokat. Egy friss kétgyermekes családapa, megszokni az új tapasztalat dinamikájának testvér, én már sokszor gondoltam arra, hogy egy nagyon is valóságos értelemben mindannyian testvérek. Ez teszi egészen más perspektívából "szeretni a bűnöst, és gyűlöli a bűnt." Minden veszekedések, harcok, viták, háborúk, hadjáratok, pletykálni, rosszindulat, stb, összege alig több vagy kevesebb, mint a testvér rivalizálás. Még amikor a sátán, a legrosszabb, a legtöbb, amit valaha lázadó, vetteték "az eget megsiratta őt." ( Tan és a szövetségek 76:26 ) Tudjuk, hogy Isten valóban sír, amikor szenvedünk, és különösen akkor, ha hozzuk szenvedést magunkra vagy másokra , leginkább a mi bűneinket. (Lásd Mózes 7:28-37 ) Ha igazán emlékezett, hogy kik vagyunk, és amelynek vagyunk, talán ez segít: "Szeresd az Urat, [a mi] Isten minden [a mi] szív" és "[a] felebarátunkat, mint [magunknak ] ". ( Máté 22:37-40 )
Nagyon szép munka. Köszönjük erőfeszítés és kutatás.
Az egyetlen Isten fia
Sok kihívás. Ha Jézus nem Isten, tudja megváltani senki meg van írva:
Zsoltárok 49:8-10 "Az ember egyáltalán nem megváltani (release) testvér (az igazságos követeléseit a törvény), és adja Isten, hogy nem a váltságdíj (áldozati fizetés) neki, hogy megváltsa a lelkük (A bűn következménye) értékes, és ez (a be nem váltott lélek) már mindörökre az ő (a megváltott ember) kell még él örökké, ugye látni korrupció (a lélek a sírban). "
Ez a dilemma, hogy a korai keresztények szembesülnek.
Térjünk vissza oda, ahol minden elkezdődött a Garden of Eden. Gyakorlatilag Isten azt mondta Ádámnak és Évának keresztül az ítéletet, "a bérek a bűn, az örök halál." A bűn azonosították "engedetlenség" Istennek. Isten válnak a standard, szava akkor mindennél fontosabb.
A Fall of Man jön a probléma, hogyan lehet megszerezni az örök életet. A dolog, hogy elsőbbséget élvez oda Ward az "örök halálra" egyaránt szent és bűnös. Valakinek meg kell fizetni az árát a Fall of Man, vagy nincs remény az örök életre.
Az izraeliták próbálta kezelni a mindennapi ember bűneit az áldozat, amit Isten kijelentette, hogy egy "gonoszság", terhét a bűntudat fel a papságra.
(Idézi az adott környezetben) "Hinni a megfeszített egyik az, hogy szeretnénk más áldozatai rituális gyilkosságokat. Függ a Jézus vére van megtagadni függ az áldozati vér kínálatát a lévita papság. Meg esküszöm ki bűnbaknak. Sacred megváltását ígéri kínálatát a jövőben engesztelés belül a papság szerint az igazság. "
"Ebből a szemszögből nézve, a kissé homályos tevékenységét Krisztus, hogy teljesen érthető. Jézus szerepében a győztes Messiás legyőzte a gonosz ellenfél a "rossz ajándék" a közvetlen csatát. Isten soha nem építeni egy új világot a "rituális gyilkosság". Isten megtalálta a módját, egyszer és mindenkorra, hogy forduljon a jó, amit az ember maga hozott létre a gonosz. "
"Jézus belép a kettős megkötik, és ennek megszüntetésére. Nem más, mint a Messiás lehetett. Ezt a feladatot kinevezett békén. Nem szokványos áldozat változtatni a folyamatot, amit lehetett feltárni elhomályosította az állandó gyakorlatának scapegoating. "
"Nyújtson be passzívan az áldozati mechanizmus semmit sem megváltoztatni. Hogy csak kisimítja az utat a jövőbeli áldozatainak, és elítéli azokat a láthatatlanság. Ilyen az a dilemma, a rosszindulatú bölcsességét, hogy egy gonosz ítélve úgy tűnik, hogy bármilyen módon szolgálni felé fordulunk. Az emberiség fogott ebben a rabságból, fogott anélkül, hogy képes megnevezni közvetlenül. Nem tudjuk, mit teszünk. "
"Megváltó-erőszak volt kiküszöbölésének módját örök büntetését a bűn, a szennyezés eltávolítása és megbünteti a vétke az emberek, hogy katasztrófa hozta a közösségre. A bűn, hogy a Messiás volt, legyőzte a bűncselekmény a bűnbak, mert ez volt a bűne az, hogy veszélyeztette a sok közül. "
"Csak egy zsidó, ami a" bűn "a nemzet a papok is tagadhatatlanul igazolja a sok szenvedés által ezt az áldozatot, hogy vissza is fordítható. A munka a kereszt műve a transzcendens (félelmetes) Isten, betörni egy ciklust nem tudtunk változtatni egyedül. Ez a mentés természeti csapás, a győzelem felett hatáskörét ezen a világon, egy vereség a halál. "
Isten utálja a zsákmányt egy égőáldozatot.
Az Isten Báránya
Jézus a Krisztus, még egy ember született a vér-line Dávid szükséges követelmény teljesítéséhez a szentírás. Imigyen, emberségét jön létre. A legtöbb ezen a ponton tudott csak akkor tekinthető egy fél Isten. Állunk szemben sok az Isten fiai, hanem csak EGY az Isten fia. Az Egy Isten fia a hatalmas Isten megnyilvánul az ucorruptible Isten Igéje és az Ő terve az üdvösséghez.
Jézus meg az utat, mint tanúskodik az Istennek, az ő nyilvánvaló felemelkedés, imigyen vált az út az igazság és az élet séta az út az igazság ösvényein igazságszolgáltatást.
Jézus azt tanította - Máté 09:13 "..." Nincs szükség van azon, hogy erős a gyógyító, hanem azok, amelyek (fizikai, szellemi vagy erkölcsi) betegség. De megtanulod, mi az: "Irgalmasságot akarok és nem áldozatot," a nem én (Jézus) igazakat jött hívni (is), hanem a bűnösöket megtérésre. "
Dave,
Vajon az egyház azt tanítja, hogy mi vagyunk a szó szellemi utódai az Isten? Vagyunk a szó lelki utódai abban az értelemben, hogy Jézus volt az ő irodalmi spirtual utód? Mi a helyzet az "intelligencia" szó? Voltunk "szervezett" a valami "intelligencia", vagy voltak már megszületett?
Mint halandók tudjuk, hogy a gyermek az eredménye Unió örökli tulajdonságait mindkét szülőtől. Egy "tökéletes" unió két "tökéletes" lény, nem utódaik lenni, mint ők?
Egy tökéletes unió két tökéletes lények, akkor 1 utód lesz fényes, a másik tökfej? Lenne 1 lehet szép, a másik csúnya? Lenne 1 értelmes, a másik intelligensebb, mint amennyit az egész?
Vannak lelki születési rendellenesség? Van néhány szellem Isten gyermekei nélkül született isteni természet? Az örök mag az Istenek nem mindig eredményez szellemében gyermek, aki rendelkezik azzal a képességgel a szülei?
Dave C
Ez egy csomó jó kérdés. Írok néhány gondolatomat az első pár, és talán meg tudom csinálni, és még egy kis olvasás Önnel néhány a többiek, bár gyanítom, hogy tennéd, akárcsak én keresem a válaszokat. Talán néhány más szerkesztők is hozzájárulhat néhány gondolatot. De légy önmagad egy mormon, ahogy gondolom te vagy, én is érdekelt, hogy mit hiszel (mivel ez egy oldal arról, hogy mit hisznek a mormonok).
Vajon az egyház azt tanítja, hogy mi vagyunk a szó szellemi utódai az Isten?
Azt gondolom, hogy a kifejezés "szó spirituális" egy kicsit vicces, de igen, ha így keres "szó lelki" a lds.org, látni fogod, rengeteg utalást Istenre, mint a mi valóságos szellemi atyja. És azt hiszem a kifejezést használják, különbséget tenni a saját apaság inkább az irodalmi értelemben # 1 (a fenti post) az ő apaságot a # 3 értelme, mert ezek mind a "spirituális".
Vagyunk a szó lelki utódai abban az értelemben, hogy Jézus volt a szó szoros lelki utód? </ I>
Ez az én értelmezésemben. Jézus, a "bátyja", az "elsőszülött" kétségtelenül különös, de ez nem tűnik valami alapvető különbség.
voltunk "szerveztek" a valami "intelligencia", vagy voltak már megszületett? </ I>
Tekintettel arra, hogy beszélünk a lelkünk, nem vagyok benne biztos ezek kölcsönösen kizárják egymást. De ha kérded, mi van "ott van a részünk, (azaz" intelligencia "), hogy nem Isten teremtette?" Azt hiszem, a válasz igen (lásd T & Sz 93:29).
A másik kérdés úgy tűnik, hogy körül forog a kérdés, hogy pontosan a szó spirituális begetting működik, és pontosan milyen mértékben vannak lelki lényünket Isten teremtette. Nincs a foggiest ötlete, hogyan működik, vagy mi pontosan a metafizikai összetétele lelkünket, hogy még elég spekulálni, de én biztosan érdeklik az emberek véleményét a témában.
Tényleg gyors. Isten azt mondta Mózesnek: "senki sem láthatja Istent és élni" Tehát itt van, ahol u tedd a részét. Olvassa Genesis 18 fejezet 1. vers 19. Tedd fel magadnak ezt a kérdést ", ha senki sem láthatja Istent és élő, aki beszél?" Sok más verset, mint ez például a Genesis 32:24-31. Az a személy, mind a ketten beszélünk Isten vagy Úr. Ez a személy Jézus. Nem teremtett lény, hanem maga Isten.
Jose,
Én magam részéről, és olvassátok a szentírásokat. Van egy szentírás azt mondja, hogy senki nem láthatja Istent és élő. Vannak még számos írásokat az emberek látása vagy beszél az Úr vagy Isten.
1) Mit meg az említett írásokat köze van Jézus? (Sok mormonok lenne egyetértek veled, hogy Mózes, aki beszélt Jézus, az úton)
2) Még ha Jézus beszélgettek, hogy, mit kell csinálni-e vagy Jézus nem jön létre?
@ Dave, mit gondolok Jose utal, hogy Jézus, hogy Isten maga, létezett a hármas istenség előtt születik, mint egy ember a földön. Így ő volt a létezés, mint Isten fia, még mielőtt a földi formában. Szóval a szentírások, és az emberek látni beszélt az Úr vagy Isten lehet hivatkozva az Isten Fia, aki volt és van, és hogy jöjjön.
@ Ron megállapodtak arról, hogy Jézus az Isten előtt földi formában. Egyetértettek abban, hogy az emberek látják, és beszélt az Úr vagy Isten lehet hivatkozva Isten Fiának. Szóval. . . Azt hiszem, hogy ez mindent megold?
Csak egy Isten és Jézus Krisztus egy nagy próféta született, egy szűz erejével Isten, aki tud végezni anything.In a Korán azt tanítja, hogy amikor a zsidók jöttek érdeklődni a Jézus születése, Jézus felült a bölcsőben és azt mondta nekik, hogy ő egy nagy próféta az Isten, és egy könyvet lehetne írni a nevét
@ Joanne
Sajnos ez az elmélet, Jézus nevezte magát az Isten fiának a Bibliában. És így, ha Jézus csak egy próféta, mint ő egy hamis próféta szerint Mózes 18:20-22
Jézus Isten testben járás ezen a földön, és még Isten ma. Jézus és az Atya egy vagyunk.
János 14:10
1 Timóteus 3:16
És vita nélkül nagy az istenfélelem titka: Isten nyilvánvaló volt a testben, indokolt a Lélek, látható angyalok, hirdették a nemzsidóknak, hitt a világban, kapott fel dicsőséget.
"Jézus így válaszolt nekik:" Nincs-e megírva a törvény, "Már mondtam, istenek vagytok? Ha ő nevezte őket "istenek", hogy kikhez az Isten beszéde lőn, és az írás fel nem bontható, mi a helyzet az, akit az Atya félretesz az ő maga, és a világba küldött? Akkor miért van vádolnak istenkáromlás, mert azt mondtam: "Én vagyok az Isten Fia?"
János 10:34-36
"Akkor a főpap felállt előttük és megkérdezte Jézustól:" Ön nem fog válaszolni? Mi ez a bizonyítéka, hogy ezek az emberek hoznak ellenünk? "Jézus azonban néma maradt, és nem adott választ.
Ismét a főpap megkérdezte tőle: "Te vagy a Krisztus, [Messiás] fia, a Magasztos?"
"Én vagyok", mondta Jézus. "És akkor látni az Emberfiát ül a jobbján a Hatalmas, és eljön az ég felhőin."
Mark 14:60-62
Ő elfogadta ezt a címet: Thomas:
"Egy héttel később tanítványai voltak a házban újra, és Tamás is velük. Bár az ajtók zárva voltak, bement Jézus, megállt középen, és így szólt: "Béke legyen veled!" Azután így szólt Tamáshoz: "Tedd ide ujjadat, nézd a kezeimet. Nyújtsd ki a kezedet és tedd az oldalamra. Ne légy hitetlen, és hisznek. "
Thomas azt mondta neki: "Én Uram és én Istenem!"
Jézus így szólt hozzá: "Mivel látsz engem, hiszel: boldogok, akik nem látnak és hisznek."
János 20:26-29
Ő mind a keresztség és a színeváltozás hegyén, az Atya beszél a mennyből Jézus kijelentette, hogy ő Szeretett Fia, kinek kellene megszívlelni.
Ő megerősítette, hogy újra fokozza azáltal, őt a halálból.
"Pál, Jézus Krisztus szolgája, arra hivatottak, hogy az apostol és elválasztottak az evangélium Isten az evangélium megígért az ő prófétái előre a Szentírásban kapcsolatos Fia, aki mint az ő emberi természet volt, Dávid leszármazottja , és aki a Lélek által [1] a szentség nyilvánították a hatalom, hogy Isten Fia az ő feltámadása a halottak közül: Jézus Krisztus, a mi Urunkban. "
Róm 1:1-4
@ Ron, nem tudtam még azt mondta, hogy jobb. Ez pontosan mit jelent. Jézus maga Isten. Csak egy. Nem egy személy / szervezet, hanem egy egység. Tévedsz azt mondani, hogy mindannyian Isten gyermekei bc még Jézus említett néhány, mint a gyermekek a hazugság atyja. Az 1. fejezetben János, a Szentírás azt mondja, hogy azoknak, akik hittek Jézus nevében, ők azok, akik Isten gyermekei. Egyszülött nem jelenti született .. Azt mutatja, hogy Jézus az Isten Fia, oly módon, más személy lehet. Ez valójában azt mutatja, hogy ő az anyag Isten és valóban isteni. A kifejezés azt mutatja, hogy egyszülött Krisztus nem egy fia cím, vagy egy fia által generált, de valóban a gyermeki Fia God.truly Isten és valóban ember. Ez a tény is megkérdőjelezi a magyarázata, hogy Jézus és a Sátán kapcsolatos. Sátán hozta létre, Jézus (mivel János szerint 01:03 mindent, ami a létezés volt az teremtette őt és Gen 01:01 kijelenti, akik "benne" van) Végül szeretném, hogy foglalkozzon ezzel a megjegyzéssel: Ők testvérek abban az értelemben, hogy mindannyian testvérek, lelki utódai ugyanazon Atya. ön vidám összehasonlítani minket angyalok, amely egyébként az, amit a sátán. A Szentírás egyértelműen azt mondja, hogy mi volt az Ő képére teremtett. Aggódom, hogy van egy teljes tévhit, a mi Istenünk. Ön dont kell a Mormon könyvét, vagy bármilyen más alternatív forrást mondani, amit a Biblia feltárja.
Én keresztény vagyok és csak nondenominational szeretném elmondani minden mormonok egy dolog, meghatározás szerint egy keresztény van azt hinni, hogy Jézus Krisztus az egyetlen Isten fia, nem "a test", vagy ilyesmi, csak a egyetlen Isten fia. Ha valóban hiszem, ez aztán majd békén hagynak.
Továbbá, az egész dolog szelleme csecsemők csupán furcsa és hátborzongató.
És nincs Mózes könyvében a Bibliában!
@ Emma,
Szép meghatározása keresztény. Azért jöttél fel magad?
Továbbá, ha nem megyünk "Isten a lelkünk Atyja" a szellem babák? Ó, ez legyen a kifejezés "lélek gyerekek", azaz a felfüggessze. Igazad van, ez úgy hangzik, kicsit olyan, mint kísértet babák. Itt fogom megváltoztatni a megfogalmazás az Ön számára. Ez jobb?
Különben is, attól félek, amit azt hiszem, ott a cikkben, ezért elképzelhető, hogy neked kell véghez a veszélyt hound róla. Tetszik neked, bár, úgyhogy nem bánom.
Ive sokat a kutatás és a hiedelmek szerint, ha megy a mennybe a felesége lesz örökké terhes és a lelkét a babák a csecsemők le a földre. Ezt szem előtt tartva, amikor azt mondjuk, hogy mi vagyunk a gyerekek lelki sokban különbözik attól, mint amikor azt mondom, lelki gyermekei vagyunk, mert nem hiszem, hogy a mormon felesége a mennyben volt rám, mint egy szellem gyermeke. Továbbá, ha megnézzük a hozzászólásomhoz megint én soha nem mondtam szellem Babák, babák mondtam szellem van különbség, és azt sejtetve, hogy azt mondtam szellem babák teszi hozzászólásomra tűnik buta, amelyek nem az, amit mentem egyáltalán.
Emma,
Bocs, azt hittem, ha megjegyzést arról, hogy a "szellem babák", akkor is megy buta. Ez egy buta hangzású kifejezés, és-ez meglepő, I've soha nem hallottam, hogy bármilyen Mormon tanítások minden 30-én valami páratlan években, mint a mormon. Sem hallottam semmit, hogy "örökké terhes", vagy ha megszületik a "mormon felesége a mennyben."
Szóval, te jól táplált szerzés néhány nevetséges hangzású dolgot mormon hit. Néhányan úgy tűnik, mintha volna jön valahonnan (hisszük például, hogy a családok örökös a túlvilágon) Az Ön rengeteg kutatást, amely tettél a mormonok, Gondolt már arra, olvasás, mondjuk egy mormon website? Vagy azt kérdezi, mondjuk, egy mormon?
Én az Ön számára néhány dolog a kezdéshez.
Mormonok beszélgethet online és kérje a véleményünkre:
http://mormon.org/chat/~~V
Mormonok tudsz beszélni személyesen:
http://mormon.org/missionaries/
Meglehetősen legitim online forrásból tanítás arról szól, hogy Isten gyermekei:
http://mormon.org/faith/~~V
http://mormon.org/plan-of-happiness/
http://www.whatdomormonsbelieve.com/2009/09/scriptural-evidence-of-a-pre-existence/
Köszönöm, Emma nondenominational a keresztény, mind mormonok, hogy közölje az egy dolog. Sok szerencsét!
Igazából én kapok minden információt ex-templom mormonok így a nagyon pontosan.
Vicces mondod ezek a srácok, mert én csak indítani egy alternatív honlapján
http://www.what_do_ex-mormons_say_that_mormons_believe.com
Dave,
Értem, amit Emma utal. Ő természetesen nem használ Mormon népi, de valakinek kívül mormonizmus, ő használt nyelv elég egyértelmű, hogy összetéveszthetetlen: ez a Mormon doktrína "örök nő."
Bár lehet, hogy nem hallotta a konkrét mondatok, mint a mormon, a koncepció tagadhatatlan.
Azt mondják, hogy "család örökös a túlvilágon." Ez az, amit ő jelent a "szellem csecsemők", és hogy örökké terhes feleséget. Könnyű megérteni, hogy egyes mormonok, ex-mormonok, és nem tud jönni, hogy a mormonok pontosan ugyanahhoz a következtetést. Például:
Her kifejezés "lélek babák ..."
10. Az egyház elnöke, Joseph Fielding Smith írta tanai Salvation "SPIRIT gyerekek a feltámadás. Azok, akik elérni a felmagasztosulás a mennyei királyság jogában áll az örök növekedés az utókor, és lesznek "mindenek felett, mert minden dolog alá nekik." Született gyermekeknek a szülők, akik megszerezték révén hűség, teljességét ezeket az áldásokat, legyen lélekgyermeke nem öltözött fel a hajlékot a hús és csont. Ezek a gyerekek lesznek, mint mi voltunk, mielőtt jöttünk ebbe a világba. "
vagy, örökké terhes ...
Henry B. Eyring Általános Konferenciája 2008 mondta, "... hogy mi fog nyerni teljessége az Ő dicsőségét, és élni, ahogy Ő él. Mi lesz az áldást lezárásához családi örökre azzal az ígérettel, az örök növekedés "
vagy ahogy Emma mondja, "egy mormon felesége a mennyben volt nekem, mint egy szellem gyerek ..." (Mormon feleségét, hogy azzal egyenértékű, hogy mennyei anya)
Apostol Bruce R. McConkie a Mormon Doctrine p. 517 azt mondta: "Mortal személyek legyőzni mindent, és még egy végső felmagasztalása fog élni örökké a családi egységet, és a gyermekek szellemét, így válva Örök Apák és anyák örök. (D & C 132:19-32) Valóban, a hivatalos kihirdetése az egyház, az Első Elnökség és a Tanács a Tizenkét, kimondja: "Ami a szakaszok az örök progresszió és megvalósítását tették ismertté isteni kinyilatkoztatás révén, vagyunk megérteni, hogy csak a feltámadott és megdicsőült lény válhat szülei szellem utódok. "
Ismét született egy mennyei anya / feleség mormon ...
A mormon egyház kézikönyv elérése Mennyei Házasság, 1976, p. 129 azt mondja: "A dolog természetéből adódóan felmagasztalása is képes a családi egységet alkot az egész örökkévalóság. Ez a mi mennyei Atya hatalmában áll megtenni. Ő házastárs anyánk a mennyben. Mi vagyunk azok szellemét gyermekei, született nekik az égi házasság kötelékében. "
Ez hogyan kiemelkedő Mormon és szerző, David R. gerincek, megérti ezt a tant, mint azt a Mormon Hitek és tanok Egyszerűbb, p. 88: "Azok, akik élnek méltó lenni istenek fognak élni, mint férj és feleség, és örökké lesz az áldást" örök nő, "más szóval, a korlátlan számú szellem gyerekek. Spirit gyermek fog születni, hogy őket utódaik, mint mi voltunk a mi mennyei szülők. Erre azért is nevezik "folytatásaként a magok örökkön örökké. Mint istenek, akkor létre világok azok szellemét a gyermekek és elküldi őket az azonos "nagy boldogság tervét, hogy az Atya vezetett be számunkra."
ne már, hogy Isten fia, mint a várakozás rendben istennek fia rendben, ahol a felesége miért peope ne beszéljünk, hogy a felesége csak beszél a fia és az Isten fia van: dont van, hogy minden szem előtt: dont istennek nincs fia
Azt hiszem, az egyetlen dolog, amit most kimaradt ebben a vitában az, hogy Jézus volt az egyetlen Isten Fia fogant a Szentlélektől. Igen, bizonyos értelemben mi mindannyian Isten gyermekei, mert minden dolog Istentől származik, hanem Jézus volt az egyetlen Isten Fia fogant a Szentlélek, és szűztől született. Jacob, Salamon, és mások voltak az Isten egyszülött olyan mértékben, hogy mindnyájan, de csak Jézus fogant a Szentlélektől. Therefore, God, Jesus and the Holy Spirit are one in the same, also known as the Holy Trinity. Jesus is the one and only Son of God in the literal sense.