Чи є Ісус єдиним сином Бога?

від
17 серпня 2009
Соціальні кнопки на Linksku

Питання: Я виріс, вірячи, що Ісус був єдиним сином Бога. У вашої віри ви вважаєте інакше?

Jesus ascension

Коротка відповідь: так, і ні

Довгий відповідь: Ви думаєте, це питання буде мати просту відповідь, але виявляється це не так. Вся екуменічного ради було скликано з вирішення питань взаємозв'язку між Ісусом і Отцем. Це липкий питання, і ось чому:

Біблія використовує термін "Єдинородний" чотири рази по відношенню до Ісуса (Книга Мормона та інших LDS писань курс на колосальні ще сорок). Так що здається досить простим, він повинен бути тільки один. У той же час, однак, є багато інших писань, які, здається, вказують на більш діти Божі, а саме з нами. Ці писання відносяться до людської раси або як бути дітьми Божими вже ( Діяння 17:29 : "Отже, як ми, будучи родом Божим ...») або мають потенціал, щоб стати дітьми Божими ( Ін. 1:12 : "А тим, які прийняли Його, дав владу бути дітьми Бога"). Крім того, іноді Ісус звертається до Отця інакше як "мій батько" ( Лука 2:49 ), а іноді, як "ваш Батько" ( Мф 5:48 ), а іноді і ( Іоанн 20:17 ).

Так що ж це? Чи є Ісус єдиним сином Бога, і всі ми сини і дочки Бога? І якщо ми не зараз, це можливо для нас, щоб стати таким?

Я не претендую, щоб зрозуміти, як більшість християнство відповідає на ці питання, особливо з початку віросповідань здатися заплутаним, на що саме відносини між Отцем і Сином. На щастя, ви просто хочете знати, що мормони вірять, і це, для порівняння, досить проста.

1. Всі ми (в тому числі Ісус) є дітьми Бога, бо Бог є Батько наших духів.

Припускати, що Ісус є завжди і ніколи не був єдиним сином Бога ігнорувати багато Письма в Біблії. У якомусь сенсі всі ми діти Божі. Бог є Батько наших духів. Ось чому Павло закликає нас усіх "нащадків Бога." У нас є цей шматок божественність всередині нас. Ісус є особливим, бо він, як автор послання до Євреїв називає його словами, " Первородного ". Той же автор називає Його Церкви" церква Первісток ". Тільки використання слів і Первородного Первісток означає, що є й інші. Мало того, що ми всі були з Богом та Ісусом поки світ. (Див. повідомлення про предземной життя людини для кращого пояснення). Коротше кажучи, всі ми діти Божі, але Ісус є в першу чергу.

Jesus Birth

2. Ісус є Єдинородний від Отця в плоті.

Якщо ми всі діти Божі, чому Писання так твердо впевнений, що він є «Єдинородний Сину»? Щоб зачати хтось стати батьком їх. Кожен народжений на землі, був народжений від земного, смертного батька. Тобто, все, крім Ісуса. Ісус народився в незайманою. Отець є Бог. Ми не претендуємо дізнатися докладну інформацію про всіх, але Ісус є тільки той, для кого це так, і саме тому він називається Єдинородного.

3. Ми стаємо синів і дочок Бога в іншому сенсі, беручи Євангеліє.

Якщо ми всі вже діти Бога, що всі ці розмови про біблійні стати дітьми Божими? Виявляється, іноді порятунку йдеться як стають сини / дочки Бога, або Христа. Коли Ісус прийшов на землю і спокутував наші гріхи, він відкрив шлях до порятунку. Він дав нам владу дало дітьми Бога, як сказав Джон. Може бути, це збиває з пантелику, щоб описати це так, але агов, це була не моя ідея. Крім того, це хороший спосіб для опису духовного зміни, що відбувається, коли ми приймаємо Ісуса Христа. Я думаю, що Книга Мормона цар Веніямин назвав її найкращою для свого народу, який тільки що прийняли Ісуса Христа в умову, щоб слідувати за Ним:

"А тепер, ради заповіту, що ви зробили ви будете називатися дітьми Христа, його сини, і дочки його, бо ось, в цей день у нього духовно народив Тебе, бо ви говорите, що ваші серця змінюються через віру його ім'я, тому ви народилися від нього і стали його сини і дочки "(. Мосія 5:7 )

Отже, ми бачимо, що якщо б тільки одне почуття, в якому людина може стати чадом Божим, Біблія буде залишатися неоднозначним з цього питання. Але якщо вони мають на увазі різні відносини, ми отримуємо цілісну картину наших відносин з Богом Отцем та Ісусом Христом. У якомусь сенсі все це дитя Боже, і в іншому сенсі тільки Ісус, а в третьому значенні, ми починаємо не дітей, а потім є можливість стати дітьми Бога.

Важлива виноска: Не мормони вірять, що Ісус і Сатана є братами?

Carl_Bloch_Denying_Satan Одним з найбільш шокуючих речей, які ви почуєте про мормонів, що ми віримо, що Ісус і Сатана є братами. Тепер, коли ми наводимо наші відносини з Богом, ми можемо вирішити, що претензії у відповідному контексті. Це правда, що вони брати в першому сенсі, що я описав вище, але кажу, що з цього контексту навмисне вводить в оману, тому що майже всі думають в другому сенсі. Коли Ви приїжджаєте з того, що Ісус є єдиний син Бога, поклавши Сатана там з ним не тільки здається кричущим протиріччям "Єдинородний" писань, але і створює враження, що ми вважаємо їх дорівнює . Це не може бути далі від істини. Ісус Христос, найбільший з усіх, хто уособлює доброту і ласку, і сатана, батько брехні, який повстав проти Бога і був вигнаний з небес, не є рівними. Вони брати в тому сенсі, що ми всі брати і сестри, духовні нащадки одного і того ж Отця. Крім цього, вони не могли бути більш різними.

32 Відповідей на "Чи є Ісус єдиним сином Бога?"

  1. Велика стаття, Дейв. Мені дуже подобається ваш стиль.

  2. Брюс Джонс

    Brigham Young намагався пояснити це саме, протягом 20 - 30 років. Люди виявилися не готові до цього, так що був остаточно знято і поливають до рівня вони можуть впоратися.

    Це називається Адам, Бог доктрини.

    Просто говорю ......

  3. Тадей

    Брюс,

    Адама Бог теорія дещо інший претензії, ніж Дейв вирішуватися тут. Я запрошую вас уважно подивитися на те, що Brigham говорив, відвідавши ЯРМАРОК Wiki .

    Дейв,

    Може бути, у третьому прикладі (ставши дітьми Божими або Христа) має сенс в деяких древніх культурному контексті, ніж 21-го століття в Америці. Ось аналогія з Книги Мормона:

    "Діти Амулон ... були незадоволені поведінкою своїх батьків, і вони більше не будуть називати по іменах їхніх батьків, тому вони взяли на себе ім'я Нефія, що вони можуть бути названі синами Нефій і бути в число тих, кого називали нефійці. "( Мосія 25:2 )

    Ці люди відмовилися від своїх нечестивих біологічних батьків і вирішив стати «діти» Нефія. У тому ж сенсі, коли ми хрестили взяти ім'я Христа до нас і вибрати, щоб стати Його дітьми.

  4. Дейв

    Тад,

    Я думаю, ви маєте рацію, а я хотів на прикладі.

    Точно так же євреї завжди вважали себе дітьми Авраама, заради заповіту, що Бог уклав з ним. Вони завжди називаючи їх батька Авраама. Тому я згоден, що поняття дитинства і батьківства, в третьому сенсі не буде здаватися таким заплутаним до них.

  5. Пол Метьюз

    Я дозволю собі не погодитися. Ісус не був Єдинородний Син Божий! якщо читати в Старому Завіті Біблії, держави (Яків) був Син Божий так було - (Соломон), і Бог сказав Давиду - IAM раді з вами Девід ти мій Єдинородний Син, і я твій батько. Яків, ти мій син з цього дня ваше ім'я буде Ізраїль. і престол мій буде. Син Божий ТІЛЬКИ НАЗВА. НЕ ЛЮДИНА Дівайн. Ісус був не більше Бога, ніж будь-який інший Дитя Бога ми всі сини Божі! Релігія є не що інше засіб поневолення людської маси на промивання мізків, страх і покарання. всі його гроші зробити благочестивого шахрайства.

  6. Бен

    Шановний Павло,

    Дякуємо за вашу думку, але ми твердо стверджувати, що Ісус Христос був і залишається єдиною людиною, якого біологічний батько Богу Отцю. Що стосується релігії, то, я думаю, ми просто повинні почекати і подивитися, але я не бачу нічого поганого у вірі в вищі сили і вища істота, особливо якщо ця віра заохочує повагу один до одного і робити добро в світі.

  7. Жасмин любові

    Все, я babtist і я просто хочу знати одну річ. У мормонів вважають, що Ісус є Син Божий?

  8. Дейв

    Павло,

    Якщо ви читали вище статті (під № 1), ви побачите, що ми з вами згоден, що Яків, Соломон, Давид і всі сини Божі. Дійсно, ми згодні, що, як ви кажете, "ми всі сини Божі". Як сказав Бен, однак, ми не стверджуємо, що Ісус є особливого в тому, що він є Єдинородний Син Божий у плоті.

    Жасмин,

    Так. Мормонів вважають, що Ісус є Син Божий.

  9. Кертіс "Кертіс" Wiederhold

    Ще одна річ, яку я хотів би прояснити. Іноді Псалми 2:07 використовується, щоб показати, що Давид іншого Єдинородного Сина Божого. Хоча за загальним визнанням, це заплутана вірша, "народжений" в цьому має на увазі Ісуса Христа, а не Девіда.

    Навіть Yahoo Answers не вирішував це, натисніть тут , щоб побачити, що вони можуть сказати з цього питання.

  10. Білл

    Велика стаття! Мені завжди подобається приїжджати сюди і чути інших людей віри і свідчення. В останні батько двох дітей, звикнути до нового досвіду брата динаміка, я часто думав про те, що, в самому прямому сенсі, ми всі брати і сестри. Це ставить дуже різні точки зору на "любити грішника й ненавидіти гріх." Всі наші сварки, бійки, дискусії, війни, хрестові походи, плітки, злість, і т.д., становить трохи більше або менше, ніж суперництво між дітьми. Навіть тоді, коли сатана, найгірше, саме бунтівне ніхто ніколи не був вигнаний "Небеса плакали над ним." ( Учення і Завіти 76:26 ) Ми знаємо, що Бог дійсно плаче, коли ми страждаємо, і, особливо, коли ми приносимо страждання собі та іншим , в першу чергу через наші гріхи. (Див. Мойсей 7:28-37 ) Якщо ми дійсно згадали, хто ми і чиї ми, можливо, це допоможе нам "Возлюби Господа [нашого] Бога з усім [нашим] серцем" і "[нашої] ближнього свого, як [себе ] ". ( Матвія 22:37-40 )

  11. Дуже хороша робота. Дякую вам за ваші зусилля і наукових досліджень.

  12. Єдиний син Божий

    Багато проблем. Якщо Ісус не Бог, він може викупити жодна людина, бо написано:

    Псалом 49:8-10 "людина не може викупити (реліз) брат (від праведних вимог закону), а також дати не Богу викупу (жертовний оплати) для нього, для спокути своєї душі (від наслідки гріха) дорога, і вона (душа непогашеної) припиняється назавжди, тому що він (спокутував людини) повинні ще жити вічно, він не побачить корупції (душі в могилі) ".
    Це дилема, перші християни зіткнулися.

    Підемо туди, де все це почалося в Едемському саду. Практично Бог сказав Адаму і Єві через суд, "заробітна плата гріха, вічна смерть". Гріх визначається як "непокору" до Бога. Тоді Бог став стандартом, Його слово, то першорядне значення.

    З падінням людини виникає проблема, як отримати вічне життя. Справа в тому, щоб переважати над вперед палаті є «вічний смертний вирок" як святого і грішника. Хтось повинен заплатити за падіння людини чи ні надії на вічне життя.

    Ізраїльтяни намагалися впоратися з щоденними гріхами людини тієї жертви, яку Бог оголосив, що "беззаконня", розміщуючи тягар провини на священство.

    (Цитується з контексту) "Вірити в розп'ятого є не хочуть інших жертв ритуальних вбивств. В залежності від крові Ісуса відмовитися залежить від жертвопринесення кров'ю Левитів священства. Це лаятися з козлами відпущення. Священний викуп обіцяє жертву спокутування в майбутньому священства відповідно до праведності ".
    "З цієї точки зору, кілька неясних дій Христа зробити повний зміст. Ісус, в ролі переможної Месія переміг протистояти злу в "несправедливий подарунок» від прямого бою. Бог ніколи не буде будувати новий світ на "ритуальне вбивство". Бог знайшов спосіб, раз і назавжди, звернутися до гарних те, що людина була створена в зло ".
    "Ісус кроки в цьому подвійний вузол і подолати його. Не що інше, як Месія міг. Це завдання призначений його в спокої. Ніяка звичайна жертва може змінити процес, можна виявити, що була схована у постійній практиці козла відпущення ".
    "Щоб уявити пасивно жертовного механізм буде робити нічого, щоб змінити його. Ось тільки розгладжує шлях до майбутніх жертв і прирікає їх на невидимість. Така дилема, злоякісних мудрість зло, яке ми, схоже, приречений служити в залежності від того, як ми переходимо. Людство потрапили в цю кабалу, зловив навіть не будучи в змозі назвати це прямо. Ми не знаємо, що ми робимо ".
    "Спокути насильство було засобом подолання вічного покарання за гріхи, видаляючи забруднення та покарання злочину на людей, які привело до катастрофи на суспільство. Гріх, що Месія був подолав злочину козлом відпущення, бо був гріх той, який поставив під загрозу багато ".
    "Тільки єврей, який представляє« вина »нації священики могли безумовно виправдає багатьох, які страждають від цієї жертви, щоб повернути його назад. Робота хрест роботу трансцендентного (вражаючі) Бог, що переходить в циклі ми не могли змінити в поодинці. Це збереження форс-мажорних обставин, перемозі над сильними світу цього, ураження смерті ".

    Бог ненавидить грабіж в жертву цілопалення.

    Агнець Божий,
    Ісус є Христос, але людина, що народилася через кров лінії Давида, є необхідною умовою для виконання священного писання. Саме таким чином, його людяність встановлено. У кращому випадку на даному етапі він може вважатися тільки половину Бога. Ми стикаємося з багатьма синами Божими, але тільки один син Божий. Один син Бога Бог сильний, проявляючи ucorruptible Слово Боже і Його план порятунку.

    Ісус показав шлях, про що свідчать через порятунок Бога, проявляється в його вознесіння, саме таким чином, стає шлях до істини і життя ходити в дорозі правди, по шляху справедливості.

    Ісус вчив, - Євангеліє від Матвія 9:13 «...« Немає необхідності мати ті сильна цілителя, а й тих, хто має (фізичного, духовного, морального або) хвороби. Але дізнатися, яке це: "Я милості хочу, а не жертви, для не я (Ісус) прийшов, щоб закликати праведних (ті), але грішників до покаяння".

  13. Dave C.

    Дейв,
    Чи має церква вчить, що ми буквально духовних нащадків Бога? Чи можемо ми його буквально духовного потомства в тому ж сенсі, що Ісус був його буквально spirtual потомство? Що можна сказати про "інтелект" питання? Якби ми ", організована" зі свого роду "розвідка", або ж ми народилися?

    Як смертні ми знаємо, що дитина є результатом об'єднання спадкування властивостей від обох батьків. В "ідеальний" союз між двома "досконалої" істотами, не буде їх нащадків бути схожими на них?

    В ідеальному союз між двома вчинені істоти, в один прекрасний потомство бути яскравим та інших тупиця? Чи може бути красивим та інші потворні? Чи буде чи бути розумним і інший, більш розумний, ніж вони всі?

    Є духовні вроджених дефектів? Є деякі духовні діти Бога народилися без божественної природи? Це вічне насіння богів не в змозі завжди викликають дух дитини, яка має всі можливості своїх батьків?

  14. Дейв

    Dave C,

    Це дуже багато хороших питань. Я буду писати свої думки на перших і, можливо, я можу зробити кілька читання і повернутися до вас на деякі інші, хоча я підозрюю, що ви могли б зробити так само, як я шукав відповіді. Може бути, деякі інші учасники можуть сприяти деякі думки. Але бути собою мормонів, як я припускаю, що ви, я б також цікаво дізнатися, у що ви вірите (що є сайт про те, що мормони вірять).

    Чи має церква вчить, що ми буквально духовних нащадків Бога?
    Я думаю, що фраза "буквально духовним" трохи смішно, але так, якщо ви шукаєте "буквально духовного" в lds.org, ви побачите безліч посилань на Бога, як наші буквально духовним батьком. І я думаю, що фраза використовується, щоб відрізнити його батьківство в буквальному сенсі # 1 (в наведеному вище повідомлення) з його батьківство в № 3 сенсу, тому що вони як "духовний".

    Чи можемо ми його буквально духовного потомства в тому ж сенсі, що Ісус був його буквально духовного потомства? </ I>
    Це моє розуміння. Ісус, "старшого брата", "первісток", безумовно, особливий, але це не здається якоюсь принципової різниці.

    були ми ", організованого" зі свого роду "розвідка", або ж ми народилися? </ I>
    Враховуючи, що мова йде про наше настрої, я не впевнений, що ці взаємовиключні. Але якщо те, що ви питаєте, "є частина нас самих (наприклад," інтелект "), що не було створено Богом?" Я думаю, що так (див. D & C 93:29).

    Ваші інші питання, здається, обертається навколо питання про те, як саме буквальне духовної роботи народження, і точно, в якій мірі наші духовні самі були створені Богом. Я не маю ні найменшого уявлення, як це працює, і що саме метафізичний склад наших духів, навіть достатньо, щоб припустити, але я, звичайно, зацікавлені в думка людей з цього питання.

  15. Хосе

    Дійсно швидко. Бог сказав Мойсеєві: "жодна людина не може побачити Бога і жити" так ось, де і з вашого боку. Читайте Буття 18, вірш 1 глави 19. Задайте собі це питання ", якщо ні одна людина не може побачити Бога і жити, який він говорив?" Є багато інших віршів, як цей, наприклад, Буття 32:24-31. Людина, як говорили про Бог або Господь. Це обличчя Ісуса. Чи не створене істота, але сам Бог.

  16. Дейв

    Хосе,

    Я зі свого боку і читати Писання. Існує Святе Письмо говорить, що жодна людина не може побачити Бога і жити. Є також численні писання про людей, бачити або говорити з Господом і Богом.

    1) Що будь-який з цих писань потрібно зробити з Ісусом? (Багато мормони згоден з вами, хто Мойсей розмовляв Ісус, до речі)

    2) Навіть якщо Ісус вони розмовляли, що це потрібно зробити з дійсно Ісус створив?

  17. Рон

    @ Dave, що я думаю, що Жозе має на увазі, що Ісус, будучи Богом, що існували в триєдиного бога до того, як народився, як людина на землі. Таким чином, він був в існування Бога сина, навіть перш ніж приймати земні форми. Таким чином, Писання про людей, бачити і говорити з Господом Богом або може бути до Сина Божого, Який був, є і гряде.

  18. Дейв

    @ Рон, домовилися про Ісуса з Богом, перш ніж приймати земні форми. Погодилися, що люди бачать і кажуть, щоб Господь Бог або може бути до Сина Божого. Так. . . Я думаю, що вирішує, що?

  19. Джоан коричневий

    Існує тільки один Бог і Ісус Христос є великий пророк народився в дівочої силою бога, який може виконувати anything.In Коран вчить, що коли євреї прийшли, щоб дізнатися про народження Ісуса, Ісус сів у колисці і сказав їм, що він був великий пророк від Бога, і що книга буде написана на його ім'я

  20. Джон

    @ Джоан
    На жаль, для цієї теорії, Ісус називав себе сином Бога в Біблії. І так, якщо б Ісус тільки пророк, ніж він лжепророк по Второзаконня 18:20-22
    Ісус був Богом у плоті, ходьба цій землі, і ще Бог сьогодні. Ісус і Отець єдині.
    Іоанн 14:10

    1 Тимофію 3:16
    І беззаперечно велика благочестя тайна: Бог явився у плоті, виправдав Себе в Дусі, показав Себе Ангелам, проповідував язичникам, прийнятий вірою у світі, вознісся у славі.
    "Ісус відповів їм:« Хіба не написано в законі вашім: Я сказав ви боги »? Якщо Він назвав їх "боги", до яких було слово Боже, і Писання не може бути зламана, як щодо того, кого Отець набір окрім як його власне, і послав у світ? Чому ж ви звинувачуєте мене в богохульстві, бо Я сказав: «Я Син Божий?"

    Іоанн 10:34-36

    "Тоді первосвященик устав перед ним і запитав Ісуса:" Ви не збираєтеся відповідати? Що це свідчення того, що ці люди приносять до вас? "Але Ісус мовчав і не дав відповіді.
    Знову первосвященик спитав Його: "Ти Христос, [Месії] Син Благословенного?"

    "Я", сказав Ісус. "І ви побачите Сина Людського, що сидітиме по праву руку Всемогутнього і йтиме на хмарах небесних".

    Марка 14:60-62

    Він прийняв цю адресу Томаса:

    "Через тиждень його учні були в будинку знову, і Фома з ними. Хоча двері були замкнені, прийшов Ісус, і став посеред них і сказав: Тоді він сказав Томас: "Поклади перст твій сюди" Мир вам! ", Див мої руки. Простягни руку і поклав його в мою сторону. Стоп сумніви і вірити ".

    Хома: "Господь мій і Бог мій!"

    Тоді Ісус сказав йому: "Тому що ви бачили мене, ви увірували;. Блаженні ті, хто не бачив, і увірували"

    Іоанн 20:26-29

    І в Його хрещення і на горі Преображення, Отець говорив з неба, оголосив Ісуса як свого улюбленого Сина, якому ми повинні слухати.
    Він підтвердив, що знову, воскресивши Його з мертвих.

    "Павло, раб Ісуса Христа, покликаний апостол і встановити окремо для Євангелія Бог Євангелія Він перед тим приобіцяв через Своїх пророків у святих писаннях про Сина Свого, який, як в його людській природі був нащадком Давида і хто через Духа [а] святості був оголошений з правом бути Сином Божим, через воскресіння з мертвих. Господа нашого Ісуса Христа "

    Римлянам 1:1-4

  21. Хосе

    @ Рон, я не міг би сказати краще. Саме це я мав на увазі. Ісус є Бог. Існує тільки один. Жодного фізичної / юридичної особи, але одне ціле. Ви неправильно стверджувати, що всі ми діти Божі, навіть до н.е. Ісус звертався до деяких дітям батько брехні. У 1-му розділі Євангелія від Іоанна, Писання говорить нам, тим, хто увірував в ім'я Ісуса, вони є тими, які є дітьми Божими. Єдинородний не означає, що народжений .. Це показує, що Ісус є Син Божий, таким чином, ніяке інше особа не може бути. Це насправді показує, що він по суті Бог і істинний Божественний. Термін Єдинородного показує, що Христос не син за назвою, або син створення, але це дійсно синівської Син God.truly Бог і істинний чоловік. Цей факт також ставить під сумнів ваше пояснення Ісус та сатана бути пов'язані між собою. Сатана був створений Ісуса (так як відповідно до Іоанна 1:3 все, що є в наявності були створені за Його і Gen 1:01 заявляє, які "Його" є) Нарешті, я хотів би вирішити цю зауваження: вони брати в тому сенсі, що ми всі брати і сестри, духовні нащадки одного і того ж Отця. ви не можете порівнювати нас з ангелами, які, до речі, це те, що сатана. Письмо ясно говорить нам, що ми були створені за Його образом. Я стурбований тим, що у вас є спільне оману Бога нашого. Вам не потрібно Книга Мормона або будь-який інший альтернативний джерело сказати вам, що Біблія говорить.

  22. Емма

    Я міжконфесійного християнського і просто хотів би сказати все мормони З одного боку, відповідно до визначення християнських Ви повинні вірити, що Ісус Христос є єдиний Син Божий, не "на живо" або що завгодно, лише єдиний Син Божий. Якщо Ви дійсно вірите цьому, то я залишу вас у спокої.
    Крім того, весь дух дітей річ просто дивно і моторошно.
    І немає книзі Мойсея в Біблії!

  23. Дейв

    @ Емма,

    Приємно визначення християнина. Ви придумали самі?

    Крім того, коли ми йшли від «Бог є Батько наших духів", щоб примара немовлят? Так, вона повинна бути фраза «духовних дітей», тобто ваші зависання. Ви маєте рацію, що звучить трохи схоже на привид немовлят. Тут я буду вносити зміни до формулювання для вас. Що краще?

    У всякому разі, я боюся, що я вважаю, там в статті, так що можливо, вам доведеться виконати за допомогою погроз переслідувати мене з цього приводу. Я люблю вас, хоча, так що я не заперечую.

  24. Емма

    Ive зробили багато досліджень, і відповідно до вашими переконаннями, коли ви йдете на небеса ваша дружина буде вічно вагітна і її діти дух дітей вниз на землю. Маючи це на увазі, коли говорите, що ми духовні діти набагато відрізняється від коли я кажу, ми духовні діти, тому що я не вірю, що дружини мормонів в небі був мені як дух дитини. Крім того, якщо ви подивитеся на мій пост знову, я ніколи не говорив, привид діти, я сказав, дух дітей, є різниця, і це означає, що я говорив привид діти роблять свій коментар здатися дурним, який не те, що я йшов на все.

  25. Дейв

    Емма,

    Вибачте, я думав, коли ви зробили, що коментар про "дусі дітей", ви збираєтеся для дурних. Це дурний звучання фрази, і як це може здивувати вас, я ніколи не чув його в будь-якому вченні мормонів у всіх своїх 30-деякі з гаком років як мормонів. Я також не чув нічого про те, "вічно вагітна" або народжується з «дружиною мормонів на небесах".

    Так чи інакше, ви чітко набридли якісь смішні речі звучання про вірування мормонів. Деякі з них здається, що це могло б звідкись (ми вважаємо, наприклад, що сім'я буде увічнити в потойбіччя) У вашому багато досліджень, які ви зробили про мормони, ви ніколи не вважав читання, наприклад, мормонів веб-сайт? Або просити, наприклад, мормонів?

    Я приведу вам деякі речі, щоб ви почали.

    Мормони ви можете спілкуватися онлайн з і запитайте про наших переконаннях:
    http://mormon.org/chat/ ~ ~ V

    Мормони можна говорити в обличчя:
    http://mormon.org/missionaries/

    Досить законних джерел в Інтернеті доктрину про те, дітьми Божими:
    http://mormon.org/faith/ ~ ~ V
    http://mormon.org/plan-of-happiness/

    http://www.whatdomormonsbelieve.com/2009/09/scriptural-evidence-of-a-pre-existence/

    Спасибі, Емма міжконфесійного християнського, щоб розповісти все мормони ваш одну річ. Бажаємо успіху!

  26. Емма

    Насправді мені отримати всю мою інформацію від колишнього храму мормонів тому його досить точно.

  27. Дейв

    Забавно, що ти кажучи вже про тих хлопців, тому що я просто враховуючи запуск альтернативного веб-сайті
    http://www.what_do_ex-mormons_say_that_mormons_believe.com

  28. Петті

    Дейв,
    Я розумію, що Емма має на увазі. Вона, звичайно, не використовувати народні мормонів, а для когось за межами мормонів, вона використовувала мову досить ясно, що безсумнівно: це вчення мормонів "вічного зростання."

    Хоча ви, можливо, не чули ці конкретні фрази, як мормон, концепція не викликає сумнівів.

    Ви говорите: "сімей увічнити в загробному житті." Це те, що вона має на увазі під "духом дітей" та дружин бути вічно вагітною. Легко зрозуміти, як деякі мормони, екс-мормони, і не мормонів може прийти до цього ж висновку. Наприклад:

    Її фраза "діти дух ..."
    Десятий президент церкви, Джозеф Філдінг Сміт писав в доктрини порятунку "духовних дітей у неділю. Ті, хто досяг піднесення в небесне царство має право вічного збільшення потомства, і вони повинні бути "перш за все, тому що все підпорядковується їм. Діти, народжені від батьків, які отримали, на їхню вірність, повноту цих благ, повинні бути духовні діти не зодягнутися в шатрах з плоті і кісток. Ці діти будуть, як ми були, перш ніж ми прийшли в цей світ ".

    або, вічно вагітною ...
    Генрі Б. Айрінг в Генеральною конференцією 2008 року, сказав: "... що ми отримаємо повноту Його слави і жити так, як він живе. Ми будемо мати благословення запечатані в родині завжди з обіцянкою вічного зростання "

    або, як Емма каже: "Дружина мормонів в небі був мені як дух дитини ..." (мормонів дружина є еквівалентною небесної матір'ю)
    Апостол Брюс Р. Макконкі в мормонської доктрини р. 517 сказав: "Mortal особи, подолати все і отримати остаточний захват буде вічно жити в сім'ю і мати духовних дітей, ставши Вічний Батьки і Матері Вічної. (D & C 132:19-32) Дійсно, формальну заяву про Церкву, видані Першого Президентства і Ради Дванадцятьох, говориться: «Що ж до стадії вічного прогресу і досягнення були зроблені відомим через божественне одкровення, Ми повинні розуміти, що тільки воскреслий і прославлений істоти можуть стати батьками духу нащадків ".

    знову народитися небесної матері / мормон дружина ...
    Керівництво церкви мормонів, досягнення небесної Брак, 1976, с. 129 говориться: "За визначенням піднесення включає в себе здатність до дітородіння сім'ї у вічності. Це батько наш на небесах має право робити. Його дружина є матір'ю на небесах. Ми їх духовних дітей, народжених ними у зв'язку небесного шлюбу ".

    Це, як один відомий мормонів і автор, Девід Р. хребти, розуміє це вчення, як зазначено в Вірування мормонів і доктрини стане простіше, с. 88: "Ті, хто жити гідно, щоб стати богами будуть жити як чоловік і дружина вічно і буде мати благословення" вічний зростання, 'іншими словами, мати необмежену кількість духовних дітей. Дух діти народяться в їх потомства, як би ми наш небесний батьків. Це також називається "продовження насіння на віки віків. Як боги, вони будуть створювати світ своїх духовних дітей і відправляти їх через ту ж "великого плану щастя, що має Отець, в місці для нас".

  29. не вірю, Бог є син чекати, чим усе в порядку Бог є син добре, де його дружина, чому peope Dont говорити про його дружину, вони говорять тільки про свого сина і бог Dont є син, Ви повинні помістити у всіх розум бога Dont не має сина

  30. Джеймс

    Я думаю, що єдине, що він не залишився в стороні в цій дискусії є те, що Ісус був єдиний Син Божий народився від Святого Духа. Так, в якомусь сенсі всі ми діти Бога, бо все походить від Бога, а Ісус був єдиний Син Божий народився від Святого Духа і народився від Діви. Якова, Соломона, і інші були народжений від Бога, в тій мірі, що ми всі, але тільки Ісус був народжений від Святого Духа. Таким чином, Бог, Ісус і Святий Дух суть одне і те ж, також відома як Свята Трійця. Jesus is the one and only Son of God in the literal sense.

  31. Graham

    I am amazed that such seeking for truth should lead anyone to Mormonism! Joseph Smith was 14 years old when he came out of the forest claiming an angel revealed the whereabouts of golden tablets that he translated into the book of Mormon. Fantasy, delusion or manipulation – sorry guys it wont stack up!

  32. Jodie

    Graham,

    You are not alone in being amazed in Joseph Smith's story. He himself said that he didn't blame anyone for not believing his story – that if he hadn't experienced what he had, he wouldn't believe it himself. I think one of the strengths of our Church is that we don't expect anyone to believe us just because we say so. We ask you to study the gospel and then pray and ask God if what you've learned is true.

    If it makes you feel better, though, Joseph Smith had his vision when he was 14, but he didn't receive the plates and start translating them until he was 20. If you'd like to read the account, you can find it here .

Залишити коментар