Μπορεί Μορμόνοι πάρουν διαζύγιο;

με
16 Φεβ. 2009
Κοινωνική Κουμπιά από Linksku

Ε. Μπορεί Μορμόνοι πάρουν διαζύγιο;

Η απλή απάντηση στο ερώτημα είναι ναι, αλλά αυτό δεν είναι μέρος για μια απλή απάντηση. Ας επεκτείνει το ερώτημα: "Τι είναι η στάση της θρησκείας σχετικά με το διαζύγιο" Η απάντηση σε αυτή την περίπτωση είναι: Η εκκλησία θέλει ζευγάρια θα εργαστούν μέσω των προβλημάτων τους και να μείνουν παντρεμένοι, αλλά αποδέχεται το γεγονός ότι το διαζύγιο θα συμβεί.

What therefore God hath joined together, let not man put asunder.

Ο γάμος είναι ένα πολυ-επίπεδο ρύθμισης. Στη σημερινή κοινωνία μας, είναι ένα σύμβολο της αληθινής αγάπης, τη δημιουργία ενός νέου νοικοκυριού, νομική συνεργασία, και μια οικονομική συμβατική σχέση. Σε άλλους πολιτισμούς ένας γάμος μπορεί να είναι ο συνδυασμός των δύο οικογενειών των νοικοκυριών, ή η γυναίκα μπορεί να πωληθεί σε ονομαστικά την τήρηση του συζύγου της και της οικογένειάς του. Λόγω της άνισης ή άνιση δυναμικό στη σχέση του γάμου, των θρησκειών και κοινωνικών εθίμων έχουν προσπαθήσει να τροποποιήσει τη δύναμη του άντρα πάνω από τη γυναίκα. Για παράδειγμα:

"Σύμφωνα με τον εβραϊκό νόμο ένας άνδρας μπορεί να χωρίσει μια γυναίκα για οποιοδήποτε λόγο ή χωρίς λόγο. Το Ταλμούδ αναφέρει συγκεκριμένα ότι ένας άνδρας μπορεί να χωρίσει τη γυναίκα γιατί χάλασε το δείπνο του ή απλώς επειδή βρίσκει μια άλλη γυναίκα περισσότερο ελκυστική, η συναίνεση της γυναίκας στο διαζύγιο, δεν απαιτείται ... Αυτό δεν σημαίνει ότι παίρνει διαζύγιο Ιουδαϊσμός ελαφρά. Πολλές πτυχές του εβραϊκού νόμου αποθαρρύνει το διαζύγιο ... Σύμφωνα με την Τορά, το διαζύγιο επιτυγχάνεται απλά με τη σύνταξη ενός νομοσχεδίου του διαζυγίου, το παραδώσετε σε σύζυγο, και την αποστολή της μακριά. Για να αποφευχθεί το διαζύγιο των συζύγων από τις συζύγους τους, από αμέλεια ή χωρίς την κατάλληλη εξέταση, οι ραβίνοι δημιουργήθηκε πολύπλοκων κανόνων σχετικά με τη διαδικασία της σύνταξης του εγγράφου, την παράδοση και την αποδοχή. Η αρμόδια αρχή θα πρέπει rabbinical να ζητείται η γνώμη για οποιοδήποτε διαζύγιο »( Ιουδαϊσμό 101: Διαζύγιο ).

Όταν ο Ιησούς ήταν να μπαίνουν στον πειρασμό από το Φαρισαίοι ( Ματθ. 19 ), τον ρώτησαν αν αυτό ήταν νόμιμο για έναν άνθρωπο να βάλει τη γυναίκα του, για κάθε αιτία. Εκείνος απάντησε με δύο σημαντικές δηλώσεις? Στο στίχο 4 απαντά, "Δεν ανεγνώσατε, ότι αυτά που έκανε στην αρχή τους έκανε αρσενικό και θηλυκό." Και τότε στο στίχο 8 , "λέγει προς αυτούς, ο Μωυσής λόγω της σκληρότητα της καρδιάς σας υπέστη μπορείτε να βάλετε στην άκρη τις συζύγους σας: αλλά από την αρχή δεν ήταν τόσο "[" Κάνοντας μακριά »ήταν ένας άλλος όρος για την παροχή στον σύζυγο μιας γραφής του διάζευξη.].
Από την απάντησή του θα μπορούσε κανείς να πάρει την αντίληψη ότι ο Θεός δεν κάνει το ένα φύλο να αποφανθεί επί του άλλου, έκανε και τους δύο, άνδρες και γυναίκες και ότι αυτό που ο Ιησούς υπαινίχθηκε ότι ήταν ίση προσοχή πρέπει να δοθεί και στα δύο. Από το δεύτερο σχόλιο που μπορούμε να δούμε ότι οι πολιτισμικές πεποιθήσεις ήταν αρκετά βαθιά ριζωμένα μεταξύ των Εβραίων και πιθανότατα δεν ήταν έτοιμη για την εισαγωγή ενός δόγματος της ισότητας των φύλων.

Στο φωτισμένο πολιτισμό μας έχουμε νόμιμα, τουλάχιστον, προσπάθησε να ασχοληθεί με τα δύο φύλα εξίσου. Κατά τα τελευταία 100 χρόνια νόμοι έχουν αλλάξει στις περισσότερες χώρες για να επιτρέψουν τους γάμους να διαλυθεί, το άμεσο αποτέλεσμα είναι γενικά μια ραγδαία αύξηση των διαζυγίων και οι άνθρωποι να ελευθερωθούν οι ίδιοι από τις σχέσεις που δεν ήταν αποδεκτές σε ένα ή τους δύο εταίρους. Σήμερα στην Αμερική το 50% του συνόλου των γάμους καταλήγουν σε διαζύγιο. Σε μια ομιλία του Γέροντα Dallin Η. Oaks, λέει συγγνώμη της κατάστασης στις Φιλιππίνες:

Dallin H. Oaks is a living Apostle of Jesus Christ. "Όταν ο γάμος είναι νεκρός και πέρα ​​από την ελπίδα της ανάνηψης, είναι απαραίτητος για να έχουν ένα μέσο για να το τελειώσει. Είδα παραδείγματα αυτού στις Φιλιππίνες. Δύο ημέρες μετά το γάμο ο ναός τους, ο σύζυγος εγκατέλειψε τη γυναίκα του και δεν έχει ακούσει από πάνω από 10 χρόνια. Μια παντρεμένη γυναίκα έφυγε και έλαβε διαζύγιο σε άλλη χώρα, αλλά ο σύζυγός της, ο οποίος έμεινε πίσω, ήταν ακόμη παντρεμένος στα μάτια του νόμου Φιλιππίνων. Δεδομένου ότι δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για το διαζύγιο στη χώρα αυτή, αυτά τα αθώα θύματα της λιποταξίας δεν έχουν κανέναν τρόπο να τελειώσει έγγαμο καθεστώς τους και να προχωρήσει με τη ζωή τους "( διαζύγιο, Dallin Η. Oaks )

Ακρογωνιαίος λίθος στην Μορμόνων δόγμα είναι η έννοια της δωρεάν υπηρεσίας του ατόμου. Αν η εκκλησία ήταν να κάνει ένα σκληρό και απαράβατο κανόνα ή πολιτική καταδικάζοντας το διαζύγιο, τότε τα μέλη της εκκλησίας θα είναι σε παρόμοιες περιστάσεις, όπως οι άνθρωποι στις Φιλιππίνες. Δεν θα είναι σε θέση να παραμείνουν μέλη της σε καλή κατάσταση, ενώ προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα της ζωής ότι ένας κακός γάμος μπορεί να παρουσιάσει. Η εκκλησία έχει εκφραστεί όλο και περισσότερο για το θέμα του διαζυγίου. Γέρων Oaks συνεχίζει:

"Έχω εντυπωσιαστεί αισθάνθηκε να μιλήσει για το διαζύγιο. Αυτό είναι ένα ευαίσθητο θέμα, διότι προκαλεί έντονα συναισθήματα, όπως από τα πρόσωπα που έχει αγγίξει με διαφορετικούς τρόπους. Κάποιοι βλέπουν τον εαυτό τους ή τους αγαπημένους τους, όπως τα θύματα του διαζυγίου. Άλλοι βλέπουν τους εαυτούς τους ως δικαιούχων του. Κάποιοι βλέπουν το διαζύγιο ως απόδειξη της αποτυχίας. Άλλοι θεωρούν ότι ένα ουσιαστικό καταπακτή διαφυγής από το γάμο. Σε ένα ή τον άλλο τρόπο, αγγίζει το διαζύγιο οι περισσότερες οικογένειες στην Εκκλησία. Όποια και αν είναι η προοπτική σας, ακούστε σας παρακαλώ όπως προσπαθώ να μιλήσω ξεκάθαρα για τις επιπτώσεις του διαζυγίου για τα αιώνια οικογενειακές σχέσεις που επιδιώκουμε στο πλαίσιο του σχεδίου ευαγγέλιο. Μιλώ από την ανησυχία, αλλά και με ελπίδα. "

Πολλοί άλλοι ηγέτες έχουν μιλήσει για το θέμα, για περαιτέρω υλικό παρακαλώ πηγαίνετε στο LDS.org και αναζήτηση στο "διαζύγιο". Η γενική στάση των ηγετών της Εκκλησίας είναι ότι δύο λογικοί άνθρωποι θα πρέπει να είναι σε θέση να εργαστούν μέσω των προβλημάτων, αν προσευχόμαστε για καθοδήγηση, είναι ταπεινός, και είναι πρόθυμοι να εργαστούν σκληρά για να διατηρήσουν το γάμο τους. Όπως λέει ο Γέροντας Oaks, "Ένας καλός γάμος δεν απαιτεί ένα τέλειο άνδρα ή μια τέλεια γυναίκα. Δεν απαιτεί μόνο έναν άνδρα και μια γυναίκα αποφασισμένη να προσπαθήσουμε όλοι μαζί, προς την τελειότητα. "Ωστόσο, δεν υποστηρίζει ότι ένα πρόσωπο θα πρέπει να μείνετε σε ένα γάμο που είναι καταχρηστικές ή επικίνδυνο. Δεδομένου ότι η εκκλησία έχει τονίσει οικογένεια τόσο πολύ τον τελευταίο μισό αιώνα υπάρχει η αίσθηση ότι οι άνθρωποι είναι διαζευγμένοι κάπως αποτυχίες και δεν ταιριάζουν στο καλούπι. Κατά την τελευταία δεκαετία υπήρξε μια μεγαλύτερη προσπάθεια προς μεγαλύτερη ενσωμάτωση και αποδοχή των ατόμων που είναι διαζευγμένοι.

Happy marriages take time and effort

Ναός γάμος προσθέτει ένα ακόμη επίπεδο στην πολύπλοκη σχέση του γάμου. Εξασφαλίζει για τα παντρεμένα ζευγάρια ορισμένες ευλογίες και τις προσδοκίες, όπως την υπόσχεση ότι ο γάμος θα διαρκέσει πέρα ​​από τον τάφο. Οικογενειακή πιστότητα τονίζεται και αναμένεται. Δυστυχώς, ορισμένοι από αυτούς τους γάμους καταλήγουν σε διαζύγιο, καθώς και. Τα άτομα που έχουν πάρει διαζύγιο μια πολιτική μπορεί επίσης να υποβάλει αίτηση για ακύρωση ναό του γάμου τους. Για οποιονδήποτε σε αυτή την κατάσταση τοπικού επισκόπου σας μπορεί να σας παρέχει περισσότερες πληροφορίες. Για εκείνους που δεν σε αυτή την κατάσταση, μην ανησυχείτε γι 'αυτό, απλά ζουν μέχρι τα συμβόλαια που, είτε πολιτικό ή θρησκευτικό. Δώστε το 100% για τη βελτίωση της γάμο, αντιμετωπίζει το σύντροφό σας με σεβασμό και αγάπη, και θα αυξηθεί ως άτομο καθώς και ένα ζευγάρι στη μεγαλύτερη περιπέτεια που θα ξεκινήσει ποτέ.

13 απαντήσεις σε "φτάσεις να Μορμόνοι Διαζευγμένος;"

  1. Shawn

    Φαίνεται ότι το μήνυμα σας έχει εξαλειφθεί τις άμεσες λόγια του Σωτήρα, όπως διαπιστώθηκε στο Κατά Ματθαίον 19. Ενώ δίνετε την αρχή των λέξεων του στη θέση σας πάνω έχετε παραμελήσει να δώσει το δεύτερο μέρος της δήλωσής του. Ο μόνος επιτρεπτός λόγος για διαζύγιο στα μάτια του βρίσκεται στο Κατά Ματθαίον 19:9. Δεν έκανε δήλωση του κατάσταση ή να επιτρέψει για λόγους αφράτα όπως κάνουμε σήμερα. Είναι διαζευγμένοι σχέσεις αποτυχημένες σχέσεις. Δεν υπάρχουν IFS, ands ή τραγωδίες.

    19:03 Οι Φαρισαίοι, επίσης, ήρθε σ 'αυτόν, τον πειρασμό, και λέγοντας προς αυτόν, είναι θεμιτό για ένα άτομο να βάλει τη γυναίκα του, για κάθε αιτία;
    19:04 Και εκείνος απάντησε και είπε προς αυτούς, εσείς δεν έχετε διαβάσει, ότι αυτός που τους έκανε στην αρχή τους έκανε αρσενικό και θηλυκό,
    19:05 Και είπε, Για αυτό το σκοπό πρέπει να αφήσει άνθρωπος τον πατέρα και τη μητέρα, και θα προσκολληθεί στη γυναίκα του: και δυο είναι δύο εις σάρκα μίαν;
    19:06 Δια είναι πλέον δυο, αλλά μια σάρκα. Τι επομένως ο Θεός έχων ενώνονται, άνθρωπος ας μη θέσει χωριστά.
    19:07 Λένε προς αυτόν, Γιατί ο Μωυσής στη συνέχεια την εντολή να δώσει μια γραφή διάζευξη, και να βάλει μακριά;
    19:08 λέγει προς αυτούς, ο Μωυσής, λόγω της σκληρότητας της καρδιάς σας να υποστεί τακτοποιήσετε τις συζύγους σας: αλλά από την αρχή δεν ήταν έτσι.
    19:09 Και εγώ σας λέγω, όποιος θέτει τη γυναίκα του, εκτός του ότι είναι για την πορνεία, και παντρευτεί άλλη, committeth μοιχεία: οστιδήποτε και marrieth της, η οποία τοποθετείται μακριά Σβήνει μοιχεύσεις.
    19:10 ¶ μαθητές Του λέγω του, Αν η περίπτωση του άνδρα απέναντι στη γυναίκα του, δεν είναι καλό να παντρευτεί.
    19:11 Αλλά, είπε προς αυτούς, όλοι οι άνδρες δεν μπορούν να λάβουν αυτό το ρητό, εκτός από αυτά στα οποία δίνεται.

  2. Θαδδαίος

    Ίσως σας παρεξηγούν, Shawn. Τι αναφέρεται στο άρθρο του ΚΤΕΛ;

    Λαμβάνοντας στίχος 9 στην ονομαστική τους αξία, θα υποστηρίξουν ότι κακοποιημένες γυναίκες μένουν με τους συζύγους τους για όσο διάστημα δεν έχει δεσμευτεί πορνεία;

  3. Shawn

    Θαδδαίου,

    Δεν πρεσβεύω τίποτα. Είμαι απλώς δηλώνοντας ότι εμείς (και οι δύο ως μέλη της Εκκλησίας και ως μια χριστιανική κοινωνία) έχουν συστραφεί εντελώς την πολύ άμεση και ρητή δήλωση του Σωτήρος για να ταιριάζει με την ανάγκη μας να καλύψουν τον εγωισμό μας σε εξωσυζυγικές σχέσεις.

    Η ερώτησή σας για κακοποιημένες γυναίκες είναι ένα θέμα για το Σωτήρα, όχι για μένα. Ήταν πολύ συγκεκριμένα στην Ουράνια πρότυπο. Δεν ξέρουμε εάν θα επιτρέψει άλλες εξαιρέσεις. Δεν τους αναφέρω, όταν έδωσε το πρότυπο. Δεν μπορώ να αποτολμήσω να γνωρίζουν πώς θα αποφανθεί σε μια συγκεκριμένη περίπτωση.

    Νομίζω ότι υποτιμούμε την τρομακτική ζημιά που έχει επιβληθεί από την κοινωνία μας, επιτρέποντας έτσι εύκολα διαζύγια. Ειδικά για τα παιδιά των σπασμένων σπιτιών. Εάν η κυβέρνηση πρόκειται να καθορίσει το γάμο τότε θα πρέπει να αναγνωρίζει και συγγραφέας απόλυτη εξουσία του. Αν η κυβέρνηση δεν πρόκειται να αναγνωρίσει απόλυτη εξουσία του, τότε πρέπει να βγούμε από την επιχείρηση της ρύθμισης γάμους.

    Απλά σκέψεις μου.

  4. Θαδδαίος

    Σας προτείνω να επιβάλει ένα ουράνιο πρότυπο για την επίγεια και telestial ανθρώπους. Κυβέρνηση δεν συμμετέχει στην επιβολή δέκατα ή κάνοντας τους ανθρώπους γρήγορα. Ουράνια αρχές πρέπει να ακολουθούνται ελεύθερα, με κίνητρο την αγάπη, και χωρίς καταναγκασμό.

    Άγιοι που γνωρίζουν ο Κύριος καταλάβει ότι το διαζύγιο είναι επιζήμια. Κάνουν τα πάντα από το χέρι τους για να ενισχύσουν και να διατηρήσουν τους γάμους τους, επειδή γνωρίζουν τις υποσχέσεις του Κυρίου τους. Και είναι σε μεγάλο βαθμό επιτυχής, αλλά φτάνουν στο ευτυχείς γάμους μέσω της κατανόησης σχέδιο του Κυρίου. Δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει αν είχαν απλώς είπαν ότι δεν μπορεί να χωρίσει.

    Νομίζετε Γέροντα Oaks ήταν λάθος να παραδεχτούμε ότι υπάρχουν περιπτώσεις πέρα ​​από την πορνεία απαιτούν ότι το διαζύγιο;

  5. Shawn

    Θαδδαίου,

    Καλή σημεία. Εγώ θα τους αναγνωρίσει ως τέτοια. Αλλά τότε γιατί ξοδεύουμε μόλις εκατομμύρια δολάρια ως Αγίων των Τελευταίων Ημερών στην προσπάθειά τους να επιβάλουν μια Ουράνια νόμου από τους πολίτες της Καλιφόρνιας; Έχουμε δηλώσει ότι ο γάμος είναι μόνο για έναν άντρα και μια γυναίκα για να μεγαλώσει τα παιδιά. Κάθε πράγμα λιγότερο από αυτό που κρίθηκε απαράδεκτο για την κοινωνία μας και άδικο για τα παιδιά. Αυτό ήταν ένα ουράνιο θέση (και ήμασταν πολύ φωνητικά στην παρουσίαση ως τέτοιο). Ωστόσο, αρνείται την ευκαιρία για την εξέταση των περιστάσεων πέρα ​​από ετεροφυλόφιλων προσανατολισμό. Μήπως δεν επιβάλλει ως εκ τούτου ένα πρότυπο για την Ουράνια και επίγεια telestial ανθρώπους;

    Δεν βλέπω ότι το επιχείρημά σας θα επιτρέψει για τη συνοχή σε όλες τις θέσεις μας.

  6. Λεωφορείο

    Ξέρω ότι θα μπορούσε να πάρει επέπληξε για τη γνωμοδότηση αυτή, αλλά όταν η Εκκλησία προσπαθεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να ζήσουν τις εντολές θα μπορούσε να θεωρηθεί ως πράξη από συμπόνια γι 'αυτούς.
    Ίσως οι Μορμόνοι δεν θέλουν Καλιφόρνια αντιμετωπίζονται όπως με τον Κύριο αντιμετωπίζονται με τα Σόδομα στην Παλαιά Διαθήκη;

  7. Νομίζω ότι είναι σωστό Shawn. Η ευκολία του διαζυγίου έχει προκαλέσει πολλούς ανθρώπους για τη θεραπεία του γάμου ελαφρά. Ο γάμος ήταν πάντα μια σύμβαση, τόσο στην κυβέρνηση (επειδή ήταν ένα θεμελιώδες μέρος της κοινωνίας) και με τον Θεό. Και όπως συμβαίνει με όλες τις συμβάσεις, υπήρχαν πολύ λίγες και πολύ συγκεκριμένες περιστάσεις που επέτρεψαν να σπάσει το συμβόλαιο χωρίς σοβαρές συνέπειες, (τόσο από την κυβέρνηση και από το Θεό). Νομίζω ότι έχουμε χάσει πολλά από αυτή τη νοοτροπία, και η φράση «αδιάλλακτες διαφορές" έχει γίνει ένα get-out-of-φυλακή ελεύθερη κάρτα: ένας τρόπος για μας, όπως είπε ο Shawn, για να ταιριάζει με την ανάγκη μας να καλύψουν τον εγωισμό μας σε εξωσυζυγικές σχέσεις. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ως μέλη της εκκλησίας για να κολλήσει με τους λόγους για το διαζύγιο ότι ο Κύριος έδωσε, και να μην αφήσουμε τα γενικά πρότυπα του όλοι οι άλλοι σέρνονται μέσα

    Όσον αφορά το ζήτημα του κατά πόσον υπάρχουν άλλοι βάσιμοι λόγοι, εκτός από τη μοιχεία, σίγουρα συμφωνώ με Γέροντα Oaks ότι τα πράγματα, όπως κακοποίηση και την εγκατάλειψη είναι μέσα στα αποδεκτά λόγους του Κυρίου. Αναρωτιέμαι: αν ήταν εδώ, θα είχε πει σοβαρά "μείνετε σε καταχρηστικές ή εγκαταλελειμμένες τις σχέσεις σας;" Έχω έναν σκληρό χρόνο θεωρώντας ότι θα ήταν, ειδικά από τους προφήτες Του έχει κηρυχθεί ρητά το αντίθετο.

    Κατάγομαι από μια «σπασμένο σπίτι» τον εαυτό μου, και ξέρω έναν καλό αριθμό των Μορμόνων που κάνουν επίσης. Από όσα έχω δει, νομίζω ότι η εκκλησία κάνει μια εξαιρετικά καλή δουλειά στο να κρίνουμε αποδεκτή συνθήκες για εκκλησιαστικό διαζύγιο. Αλλά ίσως αυτό είναι μόνο και μόνο επειδή οι προφήτες και οι απόστολοι είναι οι μόνοι που έχουν να κάνουν η απόφαση κλήση κάθε φορά.

  8. Diana

    Λοιπόν, είμαι σίγουρα δεν είναι η καλύτερη κριτική στοχαστής. Αλλά, λεωφορείων, νομίζω ότι γράψατε το άρθρο σας πολύ καλά. Απλώς με βοήθησε βήμα πίσω και να δούμε τη μεγαλύτερη εικόνα του γάμου. Και μόνο με ενθάρρυνε να είναι λίγο καλύτερα. Μερικές φορές αυτό είναι όλα όσα χρειάζεστε.

  9. Λεωφορείο Gillespie

    Diana - Θα πρέπει να διαφωνήσω μαζί σας, αν συμφωνείτε μαζί μου, τότε είστε ένας μεγάλος στοχαστής κρίσιμη.
    Σε ένα άλλο επίπεδο, το μάθημα Κυριακάτικο Σχολείο σήμερα ήταν για την ίδρυση της εκκλησίας ως έναν επίσημο οργανισμό. Εκεί συγκεντρώθηκαν στο μικρό σπίτι βάφτισε 50 μέλη, 6 εκ των οποίων υπέγραψαν τα έγγραφα που απαιτούνται από το κράτος της Νέας Υόρκης για να σχηματίσουν μια εκκλησία. Η σκέψη που είχα ήταν ότι υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα στην εκκλησία και το ευαγγέλιο και δεν πρέπει να συγχέουμε τα δύο. Η εκκλησία είναι ένα μέσο που χρησιμοποιεί ο Κύριος για να propogate μήνυμα του Ευαγγελίου του. Πρόκειται για ένα εύχρηστο εργαλείο, τόσο για τον Κύριο και για τα μέλη. Όταν ο Χριστός δίδασκε έκανε προφανώς κάποια ευαγγελιστές και μερικούς διδάσκοντες, κλπ., αλλά δεν βλέπουμε για μια επίσημη εκκλησία ιδρύθηκε κατά τη διάρκεια τριών ετών του ενεργού κήρυγμα. Φαίνεται λίγο πιο οργανωμένη, όταν ο Παύλος στέλνει επιστολές στις διάφορες εκκλησίες και όταν αναφέρονται στην Αποκάλυψη.
    Όταν η εκκλησία έχουν θεσπιστεί εκ νέου στη γη αυτές τις μέρες ήταν μετά από μια τέτοια διατάγματα, όπως το βάπτισμα και μυστήριο είχαν ήδη ασκηθεί. Σήμερα η εκκλησία είναι ένα μέγα εταιρεία που έχει να αντιμετωπίσει πολλά ακίνητα chruch ναούς, και αγροκτήματα. Εκτός από τον έλεγχο το κήρυγμα των ιεραποστόλων 50.000 νέοι, να εκτελέσετε μια παγκόσμιας κλάσης ανθρωπιστικό έργο, και να διατηρήσουν τη θρησκεία τους καθηγητές σε τρία διαφορετικά πανεπιστήμια από εκτροπή πολύ μακριά από το δόγμα του ευαγγελίου. Και αυτό έχει να κάνει όλα αυτά μένοντας "έδρα" σε περίπου 100 διαφορετικές χώρες. Μερικές φορές πρέπει να παίξουν με τους κανόνες της υφιστάμενης κουλτούρας, αλλά ποτέ δεν πρέπει να θέσει σε κίνδυνο τις βασικές διδασκαλίες του ευαγγελίου.

  10. Aaron

    Λεωφορείο, όταν είπε «Ίσως οι Μορμόνοι δεν θέλουν Καλιφόρνια αντιμετωπίζονται σαν τον Κύριο αντιμετωπίζονται με τα Σόδομα στην Παλαιά Διαθήκη;», λέτε ότι ο Θεός θα επιλέξει να καταστρέψει το σύνολο της Καλιφόρνια μόνο και μόνο επειδή πρόταση 8 ψηφίστηκε; Δεν συμφωνώ με αυτό.

  11. Λεωφορείο

    Είστε πιθανώς δικαίωμα Ααρών, αμφιβάλλω αν ο Θεός θα χρησιμοποιήσει τις γεω / πολιτικά σύνορα για να καθορίσει ποιος τιμωρείται. Θα ήταν ωραίο να σκεφτεί κανείς ότι μόνο οι αμαρτωλοί παίρνουν ακριβώς τις ανταμοιβές τους, αλλά είμαι θύμισε την ιστορία του Αβραάμ υποστηρίζοντας με τον Κύριο που είναι έτοιμος να καταστρέψει μια πόλη.
    Αλλά παίρνω από το θέμα, ήμουν αρχικά ακριβώς μπερδεύει το γιατί η εκκλησία θα κολλήσει το λαιμό του έξω σε ένα τέτοιο ζήτημα volital που θα καταλήγουν μόνο φέρνοντας δημόσια καταδίκη τους;

  12. aqua

    οι Μορμόνοι πιστεύουν ότι Αφροαμερικανούς είναι ακόμα;

  13. Θαδδαίος

    Δεν νομίζουν ότι είναι περίεργο, αν αυτό είναι τι υπονοείς ...

    Ή μήπως εννοείτε "ακόμα" όπως μέσα, που έχουν τελικά «πάρει ακόμα" ή "σπάσει ακόμα και" με τις καταπιεστικές τους Άγγλους; Δεν νομίζω ότι αυτό είναι ένα ερώτημα που απευθύνεται σε όλους από την θεολογία των Μορμόνων.

    Ίσως ρωτάτε αν πιστεύουμε ότι είναι το επίπεδο-με επικεφαλής λήψης αποφάσεων. Υποθέτω ότι είναι? Ίσως δεν είναι κάθε μία. Είμαι βέβαιος ότι οι περισσότεροι είναι καλοί, κυρίες και κύριοι Αμερικανοί, αλλά και ενός Αμερικανού καταγωγή δεν είναι ο καλύτερος δείκτης της "ακόμη-τητας».

Αφήστε μια απάντηση