L'estàndard de Déu

per
31 maig 2010
Botons Socials de Linksku

Sovint m'he trobat en aquest ample món, que moltes persones no entenen la forma de vida mormona. Això és evident basa només en la pregunta, "el que no pot mormons?", Com si les restriccions sobre el comportament és una cosa estranya. Bé, per començar, no és per a mi. No gaire. No és estrany per a mi que jo no fumo, bec, joc, trucs, o robar i que em vaig a l'església, pagar el delme, llegir les escriptures, romandre casta i així successivament. Aquesta és la norma per la qual jo viu. Tothom té una norma, o pautes mitjançant les quals prenen les seves decisions. Llavors, per què vaig triar el meu nivell? Déjame explicar.

En primer lloc, Déu té un estàndard. Ell té una manera de viure que Ell vol per a nosaltres. Ell ha revelat, i segueix posant de manifest, d'aquesta forma de vida als profetes de tots els temps. A través de Moisès, va instruir als fills d'Israel d'obeir a un conjunt estricte de les lleis. Jesucrist va instruir als Jueus un diferent (i millor) forma de vida que es basava més en el desenvolupament d'un bon cor que dicta les bones accions. No tinc cap dubte que aquest mateix Ser inspirat Buda, Mahoma o Confuci per ensenyar als seus respectius pobles una millor qualitat de vida.

Aquí està la part important: Déu fa això perquè els seus propis fills podrien ser feliç. Així és, Déu dóna les regles perquè siguis feliç. Si ell pot persuadir els seus fills per aixecar la seva manera de viure a un nivell superior, fins i tot en un sol punt, que li porta alegria perquè estan a l'altura d'un estàndard que és, naturalment, millor. No és tant que Déu castigarà a aquells que violen els manaments, els manaments són els que prevenen les accions que causen dany. Si faig l'acció "A" i després "B" serà el resultat. Si "B" és bo, llavors que Déu vol que fem "A", en cas contrari li ha de prohibir.

Hi ha diversos problemes que la gent veu amb aquesta norma. En primer lloc, que no veu resultats positius de les accions suposadament bons, ni els mals resultats de les males accions. Després es pregunten per què les normes no són, en primer lloc. Paciència. És per això que creiem en la revelació personal. Podem demanar-li al nostre Pare Celestial si res és per a nosaltres. Després de rebre una resposta, confiem que la resposta i crec que algun dia, d'alguna manera, que la confiança serà per al nostre bé.

En segon lloc, moltes persones es troben que no viu en harmonia amb les seves creences. És a dir, tothom eventualment es troba en que les seves accions no s'alineen amb el que saben que haurien d'estar fent. A continuació, té una opció. Podrien canviar les seves accions, o canviar les seves creences. Qualsevol dels dos a alleujar la situació i no fer bé sempre resultarà en la misèria. Vostè seria la persona més miserable si vostè constantment vol ser cast mentre actuava en el celibat. O vostè podria ser miserable creure que no ha de beure alcohol mentre s'està assegut al bar emborratxant. La clau és modificar l'acció que ens manté de Déu en lloc de renunciar al seu estàndard.

En tercer lloc, quan fem una mala decisió, és natural que es mostren reticents a acceptar les conseqüències d'aquesta acció. Ens agradaria obtenir el benefici d'alguna cosa que no vam fer i evitar el càstig per alguna cosa que vam fer fer. És cert que l'expiació de Crist ens permet penedir-se i evitar les funestes conseqüències de les nostres accions, i molt especialment estar separat de Déu, però definitivament és més fàcil prevenir fent un embolic de la nostra vida que la de treballar a través del procés de penediment. El temps dedicat a la destrucció de l'espiritualitat podria haver de construir cap amunt al seu lloc. La norma de Déu ens ajuda a obtenir les benediccions amb el temps que tenim i no per gastar en els assajos i el dolor.

Així que a la llum de tot això, és imprescindible que cada un de nosaltres mantenir l'estàndard de Déu i atenir. La expiació de Jesucrist hi és per a nosaltres en els nostres moments de debilitat i perquè ens recollís en els nostres pitjors moments, tot i que tot just estem disposats a acceptar l'ajuda. Serà incòmode, no hi ha dubte d'allà, però el creixement significa dolors de creixement. El camí de menor resistència és bastant còmode, però no condueix al fi desitjat. Desitgem un final millor, un camí més excel · lent i un que porta una vida de veritable alegria i satisfacció. És per això que fem les coses que fem i el nostre millor esforç per viure d'acord a la norma de Déu.

5 Responses to "L'estàndard de Déu"

  1. Jan

    Gran post, Bret. Perspicaç i la manera reflexiva per presentar les nostres motivacions per viure les lleis de Déu. Gràcies.

  2. Bus Gillespie

    Cert cert, quan la gent sabent, s'apartin de les normes establertes pel Senyor d'adoptar un altre estàndard, tant si ho admetem o no. En general es posa l'accent en la tolerància i l'acceptació, ja que estan buscant la justificació de les seves pròpies accions.

  3. Empanada

    Bret,
    Tot i que aquest és un article d'edat, tenia algunes preguntes per a vostè sobre aquest tema.

    Les normes són molt bé. M'agrada especialment el títol, "La Norma de Déu.", Va dir vostè: "En primer lloc, Déu té un estàndard." Estic d'acord amb tu ... Déu és just en tots els seus camins, no hi ha cap variació en ell vol, i és Ell pur, sant i molt just. Uns pocs versos vénen a la ment sobre això, i suposo que vostè està d'acord w / aquests versos.

    1 Joan 1:5: "Aquest és el missatge que hem sentit d'ell, i us anunciem: Déu és llum, i en ell no hi ha tenebres"


    Deuteronomi 32:4 "Ell és la Roca, l'obra és perfecta, perquè tots els seus camins són rectitud. Un Déu de veritat i sense iniquitat, just i correcte que és"


    Salm 05:04 "Perquè tu [l'art] no és un Déu que es complau en la maldat. El dolent no habitarà al teu costat"


    Crec que la part que em confon és quan va dir: "No és tant que Déu castigarà a aquells que violen els manaments." Potser, jo no vaig entendre el seu punt. Sempre he pensat que el SUD creuen que Déu fa castigar els pecadors i interruptors manament, almenys això és el que tinc en el Llibre de Mormón.

    Què creus que és la norma de Déu per a nosaltres? Té vostè a 11:37 Ànima com ser fidel?

  4. Bret

    Sí, Déu castiga els pecadors, però veig que la majoria de les conseqüències de les nostres accions com un fi natural. Déu no elegeix afligir als fumadors amb càncer, els mentiders crònics amb problemes socials, etc ..., una forma natural prové de l'altra. Déu, en comptes ens adverteix de coses que hem d'evitar, no només per protegir-nos de les conseqüències temporals (els d'aquesta vida), sinó éssers espirituals també.

    Ànima 11:37 és de la meitat de la "estalvis en els vostres pecats" enfront de "llevat dels seus pecats" discussió. No podem ser salvats en els nostres pecats, els nostres pecats és la desobediència a Déu. Podem ser salvats dels nostres pecats, és a dir, Crist ens pot ajudar a eliminar la part desobediència de nosaltres mateixos a través del penediment.

  5. Empanada

    Bret,
    Encara tractant d'entendre la diferència entre "dins" i de "pecats". No està segur del que està rebent dels casos. Li faria res després del que he trobat i després respondre a algunes preguntes que m'han ... potser llavors puc entendre millor.

    SENSE:
    Aquí hi ha alguns versets que he trobat que m'ajuden a definir el pecat. ¿Està d'acord amb aquests versos?

    El pecat és la transgressió de la llei. - 1 Joan 3:4

    El que no és de fe és pecat - Romans 14:23;

    Tota injustícia és pecat - 1 Joan 5:17;

    Per saber el bé que s'ha de fer i després no ho facis, és pecat-Santiago 4:17

    Finalment, suposo que es mantenen fidels a això també, de diverses maneres que tants de cometre el pecat que ni tan sols es poden numerar i incloure pecats de pensament, paraula i obra, deixant d'observar els manaments, i no continuar en la fe. - Mosíah 4:29-30?


    Conseqüències del pecat:

    És tan cert i estic d'acord que hi ha conseqüències sens dubte naturals o temporals del pecat i les males decisions. Fumar provoca càncer ... La immoralitat condueix a malalties de transmissió sexual ... mentida condueix a una mala reputació ... i així successivament.

    També va esmentar que hi ha conseqüències espirituals de pecat. Aquests són alguns que vaig trobar. Està d'acord amb aquests també?

    Les conseqüències o els salaris del pecat és mort - Romans 6:23
    Creients temorosos, corruptes, assassins, mentiders i altres acaben en el llac que crema w / foc. - Apocalipsi 21:8
    A més, en el cànon de Mormón: Els mentiders es llança a l'infern. - 2 Nefi 9:34
    Qui peca i no es penedeixin seran expulsats - D & C 42:28
    Sense penediment, a la llum que li queda - D & C 01:33
    Si no es penedeixen abans de morir, l'Esperit del Senyor s'allunya de tu i dels segells de diable que vostè a si mateix - Ànima 34:35.



    Això és el que crec que vols dir, i si us plau corregeixin si m'estic entenent malament: si ens penedim, podem ser perdonats i evitar les conseqüències espirituals de pecat? Si ens penedim, no estem "en" el pecat més? També per penedir veritablement, estem salvats dels nostres pecats i Crist ens ajuda a treure el desig de ser desobedient? És això el que vols dir?

Deixa un comentari

el que és super força P per Viagra Soft